Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er sammen med en mann som er veldig hjemmekjær. Han har ikke overnattet hos meg enda etter 1,5 år. Har ikke fått kommet inn på soverommet hans heller, da han ikke vil slippe noen inn der. sier han må vaske først, men det blir aldri noe. 

Nå er det ferietid, og jeg planlegger ferie alene. Skal ligge i campingvogn, han skal ikke være med. skal også ligge 1 natt i telt på fjellet alene.  Jeg er veldig friluftssmenneske og gira på telturer og fjellturer, men han blir aldri med...

Anonymkode: e4492...111

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump 

Anonymkode: 3639b...fe0

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke overnattet hos deg og du har ikke overnattet hos han? I løpet av 1,5 år?

En kjapp omgang på sofaen før han reiser hjem da? Høres romantisk ut...

Anonymkode: 7aa31...ca1

• Liker 29
Skrevet

Sånn er det her også, stort sett, bare at vi har vært sammen i tre og et halvt år - tok tre år før vi hadde sex, har hatt det to ganger etter det. Han har sovet over fire ganger, alltid hos meg. 
jeg vet ikke hvorfor jeg holder ut, ensomhet tror jeg, men hadde vi ikke vært sammen så lenge ville jeg gått. Derfor er min anbefaling at du enten tar det opp med ham eller dumper ham. Det blir ikke mindre frustrerende. Det kan jeg love deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har han ikke vasket på 1.5 år? 

Anonymkode: 4e0ba...964

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex 10 ganger ..

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunga skrev (14 minutter siden):

Sånn er det her også, stort sett, bare at vi har vært sammen i tre og et halvt år - tok tre år før vi hadde sex, har hatt det to ganger etter det. Han har sovet over fire ganger, alltid hos meg. 
jeg vet ikke hvorfor jeg holder ut, ensomhet tror jeg, men hadde vi ikke vært sammen så lenge ville jeg gått. Derfor er min anbefaling at du enten tar det opp med ham eller dumper ham. Det blir ikke mindre frustrerende. Det kan jeg love deg. 

Hva er grunnen til at det er så lite sex, og at det tok så lang tid før det skjedde? Han(?) må jo være ganske spesiell på andre områder om du har ventet så lenge, og klarer å leve med såpass lite sex. Det vanlige er jo å holde på som kaniner i begynnelsen. 

Anonymkode: 050d7...03d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har hatt sex 10 ganger ..

«Han er så snill ellers», er det det som er grunnen til at du orker det der? 

Anonymkode: 3639b...fe0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er sammen med en mann som er veldig hjemmekjær. Han har ikke overnattet hos meg enda etter 1,5 år. Har ikke fått kommet inn på soverommet hans heller, da han ikke vil slippe noen inn der. sier han må vaske først, men det blir aldri noe. 

Nå er det ferietid, og jeg planlegger ferie alene. Skal ligge i campingvogn, han skal ikke være med. skal også ligge 1 natt i telt på fjellet alene.  Jeg er veldig friluftssmenneske og gira på telturer og fjellturer, men han blir aldri med...

Hvordan er hygienen i resten av huset da? Spesielt kjøkkenet og badet?

Høres utrolig merkelig ut at han ikke har vasket soverommet på over 1,5 år!! Er det roterommet hans, kanskje hvor han har alle hoarder-tingene sine? Slik at han ikke kommer til på gulvet?

Har han skiftet sengetøy på disse årene???

Anonymkode: 1b12a...cae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du dette?

Anonymkode: 05ba6...410

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ehm. Har dere hørt siste episode av podcasten G-punktet om "Silje"? 

Det første jeg tenker er at han har flere forhold på si. Han må jo hjem til familien sin. Leiligheten hans som du har vært innom er bare skalkeskjul

Anonymkode: 57dc5...248

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva er grunnen til at det er så lite sex, og at det tok så lang tid før det skjedde? Han(?) må jo være ganske spesiell på andre områder om du har ventet så lenge, og klarer å leve med såpass lite sex. Det vanlige er jo å holde på som kaniner i begynnelsen. 

Anonymkode: 050d7...03d

Han var uerfaren (selv om tidligere gift og to barn) og turte ikke. Jeg ventet tålmodig. Og nå er det som om det er noe som er «overstått». Jeg holder vel ut fordi jeg er ensom. Har kun han i livet mitt. Og han er snill med meg. Kunne sagt mye mer om det, men skal ikke kuppe tråden til TS😊

• Liker 2
Skrevet

Det er jo rent ut trist å lese om hva folk gidder å leve med, kun for å slippe å være alene. Jeg er mye heller alene, enn å være ulykkelig i et forhold. Ikke bare føler man seg dobbelt ensom i et dårlig forhold, men det er både følelsesmessig og mentalt utmattende. Det er ikke verdt det, altså.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han lider av søvnapné og har diverse maskiner på soverommet som hjelper ham å sove uten at han slutter å puste?
Og er for flau til å vise deg dette. Eller noe annet. 
Kanskje du kan tilby deg å vaske soverommet hans?

Anonymkode: 4edfd...d3e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette syntes jeg hørtes veldig sært ut. Hva får du ut av dette forholdet egentlig? Høres ut som en kjedelig mann, og han er heller ikke villig til å bli med på tur - camping er da koselig, og dere skaper nye minner. Jeg hadde garantert blitt med. 
Syntes du skal kommunisere ordentlig med han, fortelle at alt dette legger en stor demper på forholdet  - og at dere to kanskje ikke passer så bra sammen som dere først tenkte? 

Finn deg en mann som deler dine interessert og som gledelig blir med på tur og camping. Det hadde jeg gjort i hvertfall.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en mann som er hjemmekjær og helst sover hjemme aleine. Men på snart 2 år har jeg såklart vært på soverommet hans og hatt sex med ham der og tom sovet der noen ganger. Og han overnatter hos meg og på hytta mi iblant. Så det er forskjellen mellom å ha en preferanse på noe (like å sove aleine) og å være helt steil...

Anonymkode: 242e4...e5f

• Liker 6
Skrevet

Han er ikke interessert. Eller bare interessert i sex. 

Skrevet (endret)

.

Endret av likermegher
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 16.59):

Hadde automatisk tenkt at han har samboer eller kone. Han vil bare ha sex på si og ingen kos eller annet etterpå, og han vil selvfølgelig ikke presentere deg for partneren sin.

Anonymkode: b1bed...a21

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den første tanken som slo meg er at dette er en luring. Han er garantert gift eller samboer, og ønsker litt ekstra spenning. Eller så er han rett og slett ikke så interessert i deg. 

Anonymkode: 71a10...ad7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...