AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har aldri smakt mozzarella før nylig og synes det var ganske godt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke det til. Hva bruker du mozzarella til? Anonymkode: d3a20...a63
Neutral90 Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Bruker aldri bare mozarella (fersk). Bruker på pizza, i smørbrød, men bare i biter og del av annen ost.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Blander i salat med tomater og fersk basilikum, salt, pepper, olivenolje og balsamico på 😍 Anonymkode: 70b1c...71d 2
Hanneli Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Mozzarella, tomat og avokado i skiver på nylaget rundstykke 😊Salt og pepper på toppen, samt basilikum eller en annen type krydderurt du liker 😊 3
DaddyDom Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har aldri smakt mozzarella før nylig og synes det var ganske godt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke det til. Hva bruker du mozzarella til? Anonymkode: d3a20...a63 På pizza! Og caprese salat! Kjøp fersk mozzarella laget på bøffelmelk! 1000ganger bedre enn butikkjøp på kumelk! Da i en ostebutikk eller ostedisken på type meny. Kan nevne at det er en under definisjonen som ferskost. Så den skal være myk og bløt. jo hardere og mer spretten den er jo dårligere kvalitet er den Ekte mozzarella er "nesten flytende" i midten. Endret 2. juli 2021 av DaddyDom Glemte ett punkt 1
Brunhilde Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 Jeg bruker det bare, og bare av og til. på pizza. Ellers syns jeg mozzarella er ganske smakløst og capresesalat er noe av det kjedeligste man kan by meg. Godt vi er forskjellige, vi mennesker.
Gjest Saph Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Syns den er ganske kjedelig. Men greit på pizza og bruker det i salater hvor det er grønn pesto i for jeg liker de to sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 DaddyDom skrev (2 timer siden): På pizza! Og caprese salat! Kjøp fersk mozzarella laget på bøffelmelk! 1000ganger bedre enn butikkjøp på kumelk! Da i en ostebutikk eller ostedisken på type meny. Kan nevne at det er en under definisjonen som ferskost. Så den skal være myk og bløt. jo hardere og mer spretten den er jo dårligere kvalitet er den Ekte mozzarella er "nesten flytende" i midten. Smakte burrata for første gang her forleden. Det er vel luksusutgaven har jeg forstått? Veldig godt 😋 Anonymkode: e148e...679 2
Gjest Maxwell Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Stekt tomat med oppkuttet squash og mozzarella over (må ta ut innmaten i tomaten først da) er godt.
Hut Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 I salat, på brødskive sammen med tomat, til pasta og pizza. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå