Gå til innhold

Er det andre som også føler seg keitete når du er usikker på andre personer ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre også som har følt seg keitete når man har vært usikker i forhold til en annen person ? 

Har følt meg keitete i forhold til en kollega på jobb og har lyst til å fortelle han at jeg har følt meg keitete når jeg har vært usikker. 

Sånn som i enkelte situasjoner der jeg skal for eksempel tulle med vedkomne så kommer ting feil ut. 

Anonymkode: 280fd...0c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hele tiden. I alle settinger. Selv om jeg prøver å slappe av og finne roen i meg selv så fremstår jeg anspent (venninne som sa dette til meg). Og det har ført til at jeg ikke får til å bli kjent med nye mennesker, for folk forstår seg nok ikke helt på meg. 

Egentlig der verste som kan skje meg er å støte på de som har en fantastisk selvsikkerhet, indre ro og sjarm. Da tenker jeg alltid at jeg har ingenting å tilby her og vil bare gå hjem å legge meg. For hvis jeg prøver på det motsatte så bare driter jeg meg ut og blir sett rart på, og sikkert også ansett som en slags klovn. 

Anonymkode: 25e96...689

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 00aa9...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, hele tiden. I alle settinger. Selv om jeg prøver å slappe av og finne roen i meg selv så fremstår jeg anspent (venninne som sa dette til meg). Og det har ført til at jeg ikke får til å bli kjent med nye mennesker, for folk forstår seg nok ikke helt på meg. 

Egentlig der verste som kan skje meg er å støte på de som har en fantastisk selvsikkerhet, indre ro og sjarm. Da tenker jeg alltid at jeg har ingenting å tilby her og vil bare gå hjem å legge meg. For hvis jeg prøver på det motsatte så bare driter jeg meg ut og blir sett rart på, og sikkert også ansett som en slags klovn. 

Har vurdert å nevne dette til en kollega. Har jobbet med denne kollegaen i 3dager og i går så hadde det vært en mulighet å nevne dette. Angrer litt på at jeg ikke nevnte dette til han i går. 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Godt at det er ikke er kun jeg som føler det slik. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror det er helt vanlig. 

Så bra då 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere nevnt noe kollegaen at når jeg blir usikker så kan det hende at jeg blir keitete av meg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde dere nevnt noe kollegaen at når jeg blir usikker så kan det hende at jeg blir keitete av meg? 

Nei!!

Anonymkode: c345b...5f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe til kollegaen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke sagt noe til kollegaen.

Ok :) Takk for innspill uansett :) 

Må vell bare ta å jobbe med dette :) 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei!!

Anonymkode: c345b...5f1

Ok :) takk for innspill uansett :skravle:

Snakket med vedkomne på jobb og jeg sa ingenting :kristin:

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Meg som skrev det første svaret du fikk her. 

Det jeg har pleid å gjøre er å le litt av meg selv, og tilfeldig slenge inn "ja, du vet jo jeg er litt vimsete🤪" osv. Det er noe som har fungert fint for meg, spesielt i jobben. Tror de andre tenker at de da ikke trenger å gå på nåler rundt meg og ta hensyn, og stemningen blir også litt bedre fordi de vet jeg er klar over det. Hadde vært noe annet hvis jeg ble nærtakende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...