AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Er det andre også som har følt seg keitete når man har vært usikker i forhold til en annen person ? Har følt meg keitete i forhold til en kollega på jobb og har lyst til å fortelle han at jeg har følt meg keitete når jeg har vært usikker. Sånn som i enkelte situasjoner der jeg skal for eksempel tulle med vedkomne så kommer ting feil ut. Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Ja, hele tiden. I alle settinger. Selv om jeg prøver å slappe av og finne roen i meg selv så fremstår jeg anspent (venninne som sa dette til meg). Og det har ført til at jeg ikke får til å bli kjent med nye mennesker, for folk forstår seg nok ikke helt på meg. Egentlig der verste som kan skje meg er å støte på de som har en fantastisk selvsikkerhet, indre ro og sjarm. Da tenker jeg alltid at jeg har ingenting å tilby her og vil bare gå hjem å legge meg. For hvis jeg prøver på det motsatte så bare driter jeg meg ut og blir sett rart på, og sikkert også ansett som en slags klovn. Anonymkode: 25e96...689 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Tror det er helt vanlig. Anonymkode: 00aa9...bc0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, hele tiden. I alle settinger. Selv om jeg prøver å slappe av og finne roen i meg selv så fremstår jeg anspent (venninne som sa dette til meg). Og det har ført til at jeg ikke får til å bli kjent med nye mennesker, for folk forstår seg nok ikke helt på meg. Egentlig der verste som kan skje meg er å støte på de som har en fantastisk selvsikkerhet, indre ro og sjarm. Da tenker jeg alltid at jeg har ingenting å tilby her og vil bare gå hjem å legge meg. For hvis jeg prøver på det motsatte så bare driter jeg meg ut og blir sett rart på, og sikkert også ansett som en slags klovn. Anonymkode: 25e96...689 Har vurdert å nevne dette til en kollega. Har jobbet med denne kollegaen i 3dager og i går så hadde det vært en mulighet å nevne dette. Angrer litt på at jeg ikke nevnte dette til han i går. ts Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, hele tiden. I alle settinger. Selv om jeg prøver å slappe av og finne roen i meg selv så fremstår jeg anspent (venninne som sa dette til meg). Og det har ført til at jeg ikke får til å bli kjent med nye mennesker, for folk forstår seg nok ikke helt på meg. Egentlig der verste som kan skje meg er å støte på de som har en fantastisk selvsikkerhet, indre ro og sjarm. Da tenker jeg alltid at jeg har ingenting å tilby her og vil bare gå hjem å legge meg. For hvis jeg prøver på det motsatte så bare driter jeg meg ut og blir sett rart på, og sikkert også ansett som en slags klovn. Anonymkode: 25e96...689 Godt at det er ikke er kun jeg som føler det slik. Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror det er helt vanlig. Anonymkode: 00aa9...bc0 Så bra då Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Hadde dere nevnt noe kollegaen at når jeg blir usikker så kan det hende at jeg blir keitete av meg? Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde dere nevnt noe kollegaen at når jeg blir usikker så kan det hende at jeg blir keitete av meg? Anonymkode: 280fd...0c9 Nei!! Anonymkode: c345b...5f1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 Jeg hadde ikke sagt noe til kollegaen. Anonymkode: 00aa9...bc0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke sagt noe til kollegaen. Anonymkode: 00aa9...bc0 Ok Takk for innspill uansett Må vell bare ta å jobbe med dette ts Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei!! Anonymkode: c345b...5f1 Ok takk for innspill uansett Snakket med vedkomne på jobb og jeg sa ingenting Anonymkode: 280fd...0c9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Hadde dere nevnt noe kollegaen at når jeg blir usikker så kan det hende at jeg blir keitete av meg? Anonymkode: 280fd...0c9 Meg som skrev det første svaret du fikk her. Det jeg har pleid å gjøre er å le litt av meg selv, og tilfeldig slenge inn "ja, du vet jo jeg er litt vimsete🤪" osv. Det er noe som har fungert fint for meg, spesielt i jobben. Tror de andre tenker at de da ikke trenger å gå på nåler rundt meg og ta hensyn, og stemningen blir også litt bedre fordi de vet jeg er klar over det. Hadde vært noe annet hvis jeg ble nærtakende. Anonymkode: 25e96...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå