AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Vi har noen fine dager med masse sol. Utenfor huset har vi en del planter i kasser og krukker samt bed som trenger mye vann. Huset vårt er plassert ved en mindre vei men det er en del trafikk her hver morgen og ettermiddag. Etter å ha drukket morgen kaffe, gikk ut for å vanne plantene. Trakk hageslangen fram og vannet bed og plantekasser, knep litt visne blomster osv... vinket også til en eldre nabo som kjørte forbi. Hele greien tok vel ca 15-20 min. Flere av bilene som kjørte forbi tutet og noen ungdommer i en rånebil vinket og skrek et eller annet. Jeg tenkte ikke noe særlig over det men syns det var litt vel mye bråk fra veien. Etter å ha kommet inn lurte mannen min på om jeg hadde gått ut "slik". Oppdaget så at jeg hadde vært ute i bare string truse og en topp ! ! ! Jeg trodde jeg hadde shorts på!!! Tror rett og slett jeg aldri tør møte naboer igjen, gå på lokalbutikken eller levere på skole og sfo. Har sagt til mannen at jeg vil flytte men han bare ler av meg og syns det er morsomt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: d5d97...44f 2
Skalperud Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Hehe, måtte flire litt nå. Slapp av, dette er glemt av alle innen kort tid. Plutselig kan du le av det, og fortelle det pÅ fest 🤣 21
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Sorry må le 🤭😂😂😂Dette hadde jeg ikke brydd meg om 😂😂 Anonymkode: 16831...742 9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skal jeg gjøre? Kle på deg 🙂 Anonymkode: 07782...8cd 12
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Husk shorts neste gang 😄 Anonymkode: d52f4...1a6 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 En tur til fastlegen for å sjekke for tidlig demens? Fordelen er jo at du i morgen ikke husker episoden en gang.. Anonymkode: d1eac...6e8 8
Hulderen Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 Du var ikke helt naken. Stringtruse gjør deg anstendig nok i egen hage. Bare glem det. 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Hadde ikke brydd meg om jeg så en nabo stå i stringtruse i egen hage. Det er bare festlig 😊 Anonymkode: 11b00...d52 5
Me for life Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Hvis noen nevner det får du si "Truse? Trodde du det, jeg gikk da i bikini". Hvis det ikke blir nevnt får du pense temaet inn på varmen og si "Ja det er så deilig, å kunne ta morgenkaffen i bare bikini og t-skjorte". Må tulle litt med minnet dems 😅 12
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Mange bruker string-bikini i dag. Null problem Anonymkode: 1023a...611 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange bruker string-bikini i dag. Null problem Anonymkode: 1023a...611 Mange? Anonymkode: 941cf...777 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 2 hours ago, Skalperud said: Slapp av, dette er glemt av alle innen kort tid Hater dette standardsvaret, som ikke er noe sannhet i i det hele tatt. Her hvor jeg bor hadde en sånn episode som ts skriver om - blitt spredd og snakket om i lang tid. Gjelder også masse andre ting som blir tatt opp her og hvor svaret er at "dette er glemt innen kort tid". Folk som klikker i fylla og har fylleangst feks. Jeg vet med meg selv at sånne ting glemmer ikke jeg, og jeg snakker om det med venninner "herregud husker du den gangen når ** gjorde ditten og datten" Anonymkode: 5f7f2...39a 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 Haha, det er herlig med folk som er såpass distre! Synes dette var artig å lese om, men hallo - flytte?! På tide å roe ned dramatendensene litt, ikke ta deg så ufattelig høytidlig! Anonymkode: 0fab2...64b 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #14 Skrevet 2. juli 2021 Klassisk forvirring på en varm dag Anonymkode: 56869...bef 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hater dette standardsvaret, som ikke er noe sannhet i i det hele tatt. Her hvor jeg bor hadde en sånn episode som ts skriver om - blitt spredd og snakket om i lang tid. Gjelder også masse andre ting som blir tatt opp her og hvor svaret er at "dette er glemt innen kort tid". Folk som klikker i fylla og har fylleangst feks. Jeg vet med meg selv at sånne ting glemmer ikke jeg, og jeg snakker om det med venninner "herregud husker du den gangen når ** gjorde ditten og datten" Anonymkode: 5f7f2...39a Det Ts gjorde var ikke så ille som du skal ha det til, og syns det er veldig dårlig gjort av deg å skrive dette når Ts ikke har det så greit nå. Jeg bor på landet og har nesten aldri opplevd at noe noen har gjort for lenge siden snakkes om på en negativ måte, det har kun skjedd dersom noen har gjort noe alvorlig (feks. en som drepte hunden til naboen og en eldre mann som trakasserte tenåringsjenter.). Men det er jo mange morsomme historier som snakkes om, fordi de er morsomme og ikke fordi vi dømmer eller mener personen har gjort noe galt. Men det spørs vel hvilken type mennesker man henger med, dersom du og dine venninner er slike mennesker som liker å baksnakke og snakke nedlatende om andre, er dere også en av de som blir minst likt på bygda (slarvekjærringene), disse er det ingen som bryr seg om eller tar på alvor bortsett fra dem selv. Har selv gjort noe lignende som Ts, og det var veldig flaut rett etterpå (men ikke så ille for meg som Ts), nå er det en morsom historie jeg (og andre) kan le av. Anonymkode: a45d1...c3c 4
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 2. juli 2021 #16 Skrevet 2. juli 2021 Det blir et artig minne når du blir så gammel som meg. Jeg har gjort rare ting, men angrer ikke på noe av det, selv om det var flaut der og da.
Rosatoast Skrevet 2. juli 2021 #17 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har noen fine dager med masse sol. Utenfor huset har vi en del planter i kasser og krukker samt bed som trenger mye vann. Huset vårt er plassert ved en mindre vei men det er en del trafikk her hver morgen og ettermiddag. Etter å ha drukket morgen kaffe, gikk ut for å vanne plantene. Trakk hageslangen fram og vannet bed og plantekasser, knep litt visne blomster osv... vinket også til en eldre nabo som kjørte forbi. Hele greien tok vel ca 15-20 min. Flere av bilene som kjørte forbi tutet og noen ungdommer i en rånebil vinket og skrek et eller annet. Jeg tenkte ikke noe særlig over det men syns det var litt vel mye bråk fra veien. Etter å ha kommet inn lurte mannen min på om jeg hadde gått ut "slik". Oppdaget så at jeg hadde vært ute i bare string truse og en topp ! ! ! Jeg trodde jeg hadde shorts på!!! Tror rett og slett jeg aldri tør møte naboer igjen, gå på lokalbutikken eller levere på skole og sfo. Har sagt til mannen at jeg vil flytte men han bare ler av meg og syns det er morsomt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: d5d97...44f Du gjør ingenting, du er ikke den første som har gjort dette. Det er jo bare morsomt, men forstår du føler deg flau. Man kan ikke gjøre noe annet enn å le av situasjonen, det er ganske morsomt - og jeg tenker at de som så deg, heller ikke tenker noe særlig over dette, enn at du kanskje ikke visste det selv bare. Ikke ta deg selv så høytidelig 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #18 Skrevet 2. juli 2021 Sier noen noe, så ler du det bare bort og sier at det var bikini. Anonymkode: abd2a...f16
got2go Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 Hulderen skrev (19 timer siden): Du var ikke helt naken. Stringtruse gjør deg anstendig nok i egen hage. Bare glem det. Enig. Folk går jo i string-bikini på stranda også.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 Det her hadde jeg bare ledd av. Jeg åpna en gang døra med den ene puppen hengende ut, i ammetåka. Jaja. Anonymkode: e9f00...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå