AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Hvordan bruker du spisskål? Jeg har aldri smakt det, men er glad i vanlig hodekål. Hvordan er smaken i forhold til den? Anonymkode: 75114...490
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Den er mildere, og mykere. Veldig god smørdampet, raskt i en gryte. Eller delt i to, olje, salt+pepper, så på grillen, eller noen minutter under grillelement i ovnen. Bruker den ellers som vanlig kål, for eksempel i coleslaw. Anonymkode: 4ac3b...4ec
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den er mildere, og mykere. Veldig god smørdampet, raskt i en gryte. Eller delt i to, olje, salt+pepper, så på grillen, eller noen minutter under grillelement i ovnen. Bruker den ellers som vanlig kål, for eksempel i coleslaw. Anonymkode: 4ac3b...4ec Tusen takk for tips! Er den god å spise rå? Jeg synes rå hodekål også er så godt😍 Anonymkode: 75114...490
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for tips! Er den god å spise rå? Jeg synes rå hodekål også er så godt😍 Anonymkode: 75114...490 Ja, med litt smak. I kveld er det slaw av spiskål til fish-tacos på menyen, da bruker jeg bare litt sitron og krydder. Gelder meg Anonymkode: 4ac3b...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå