AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Tar om dagen valtrex for helvetesild, ser de ikke skal være i innsjekket bagasje. I håndbagasjen nå man ha med legeerklæring og emballasjen merket, men jeg trenger kun noen få tabletter, ikke hele pakka. Hvordan ordner jeg dette? Skal reise innenlands. Anonymkode: d6a2c...71e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Du tar med hele pakka👍 Anonymkode: 77141...851 9
Taluno Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har alltid medisiner med i håndbagasje, både i orginal emballasje og i pille-etui. Har aldri blitt stoppet eller fått spørsmål om det, hverken innlands eller utland. Har elektronisk resept, så om det skulle bli spørsmål kan jeg alltids vise den for å bevise at det er medisin utskrevet av lege til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Du tar med pakka om du er usikker. Jeg har til og med reist med 20 sprøyter, med innhold, i baggasjen. Gikk helt fint. Men innenlands ville jeg bare brukt etui. De fanger det ikke opp i sikkerhetskontrollen. Anonymkode: 7cf8d...2c6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Ingen bryr seg om medisiner. Anonymkode: a5899...006
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 Har bare med meg esken, den er jo merket med mitt navn. Anonymkode: 24e5f...962
reiseglad Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar om dagen valtrex for helvetesild, ser de ikke skal være i innsjekket bagasje. I håndbagasjen nå man ha med legeerklæring og emballasjen merket, men jeg trenger kun noen få tabletter, ikke hele pakka. Hvordan ordner jeg dette? Skal reise innenlands. Anonymkode: d6a2c...71e Tar med et brett eller to. Har aldri opplevd at de spør hva du har av sånne vanlige medisiner. Helt uproblematisk det der.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar om dagen valtrex for helvetesild, ser de ikke skal være i innsjekket bagasje. I håndbagasjen nå man ha med legeerklæring og emballasjen merket, men jeg trenger kun noen få tabletter, ikke hele pakka. Hvordan ordner jeg dette? Skal reise innenlands. Anonymkode: d6a2c...71e Det lønner seg å male pillene til pulver og legge de i en liten zippose. Anonymkode: 64426...940 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå