Silfen Skrevet 3. oktober 2002 #1 Skrevet 3. oktober 2002 Kan disse brukes UTEN monitoren? Alle på apoteket nekter for det, men venninna mi mener bestemt ho har hørt at man godt kan bruke stripsene for å påvise eggløsning uten selve monitoren. Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #2 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har ikke peiling, men tror du ikke de som jobber på apoteket vet det?
Silfen Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2002 Nei, nødvendigvis ikke! De vet det som de som selger både strips og monitor forteller dem, nemlig at de MÅ brukes sammen. Selvsagt, man vil jo tjene penger!
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #4 Skrevet 3. oktober 2002 Ja, ikke veit jeg. Trodde liksom ikke de på apoteket ville lyve heller da. De har vel ikke akkurat personlig fortjeneste på produktene de selger, så for dem spiller det vel ingen rolle om de selger det ene eller andre. Jeg jobber selv i butikk og jeg lyver ikke
Lise Skrevet 3. oktober 2002 #5 Skrevet 3. oktober 2002 Ja da. Det går helt fint av å bruke stripsen uten monitor. Tiss på pinnen som anvist på pakken. Når den streken som er nermest håndtaket du holder i er sterkest, er eggløsningen rett rundt hjørnet. Du skjønner det når du har den i hånda dette med håndtak osv. Klem fra Lise
Lise Skrevet 3. oktober 2002 #6 Skrevet 3. oktober 2002 Foresten så er damene inne på www.snartgravid.com/plassen ganske rå på det der Så om du trenger hjelp, får du det sikkert der. Lykke til. Lise Må vel kanskje legge til at denne metoden ikke er å anbefale om målet IKKE er å få barn nå. Da er det nok best med en computer sammen med stripsene.
Silfen Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2002 Takk skal du ha Lise. Neida, ikke noe barneforsøk her, vil bare teste, lol. Gjest; apotekansatte er sikkert ikke allvitende om produktene de selger! Spesielt ikke om noe selskapet som selger persona IKKE opplyser om.....
Sunniva Skrevet 3. oktober 2002 #8 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg vil bare bekrefte at det Lise sier er HELT RIKTIG! Det er når du bruker Persona som prevensjonsmiddel du må bruke den med monitor. Jeg er nå i min 3 syklus med Persona eggløsningstester og har funnet ut at tidspunktet for eggløsning varierer. Synes disse testene er kjempe nyttig!! Du tisser på stripsen og når den streken som er nærmest stripsen/lokket/håndtaket så er eggløsning i vente om 12-36 timer. Sunniva
Silfen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2002 Kjøpte persona i dag og her ble resultatet. Jeg er på dag 7 etter første mens dag og testet heller ikke på morgenurin. Så som dere ser, den går godt an å bruke UTEN monitor, for dere som tvilte på det :blunke: Bildet er slettet. Det er ikke tillatt å legge inn bilder som ikke ligger på Kvinneguidens egen server. http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Mettis Skrevet 11. oktober 2002 #10 Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Jeg har også lagt merke til det med strekene på testpinnen. Men jeg ville ikke bare brukt testpinnene, det er vel like greit å bruke monitoren for å være helt sikker på om man har eggløsning eller ikke. Det mener jeg om man skal bruke den som prevensjon eller ikke. I hvertfall synes jeg det er greit sånn. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå