AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Har en mercedes stasjonsvogn ( E220 tror jeg). Maxi cosi pebble plus til baby på 5 mnd, og maxi cosi pearl til barn på snart 3 år. Babyen vokser ut av setet etterhvert. Så jeg lurer på tips! Tenker at babyen overtar pearl. Men hva slags sete bør vi da ha til eldste barn? Vil at hn skal sitte bakovervendt så lenge som mulig (minst 4 år såklart, men gjerne til 6-7år) Og vil helst ha uten base, for base tar mye plass. Og så bør ikke prisen være helt bananas. Max 3000 helst, gjerne en god del rimeligere og. Men sikkerhet er såklart viktigst. Anonymkode: 2a86b...dd9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Britax MaxWay Plus? Anonymkode: 3b48d...67b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Det er vel bare Britax MaxWay / Britax MaxWay Plus, og AxKid One (diverse versjoner) som lager bilsetter store nok til at snart 6-åringer fortsatt skulle passe. Vi har Britax MaxWay og er fornøyde, snudde eldste ungen først etter at han ble 6. 👌 Anonymkode: f2b8d...abd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er vel bare Britax MaxWay / Britax MaxWay Plus, og AxKid One (diverse versjoner) som lager bilsetter store nok til at snart 6-åringer fortsatt skulle passe. Vi har Britax MaxWay og er fornøyde, snudde eldste ungen først etter at han ble 6. 👌 Anonymkode: f2b8d...abd Jeg tror klippan også er i denne gjengen. Anonymkode: ce27a...2b1 1
Rosa Dartle Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 BritaxMaxway er gjerne anbefalt, samt Klippan. Barnet vårt er langt og smalt, men likevel ble Klippan litt for smal. Ikke superfornøyd med MaxWay, men gjerne den som er mest anbefalt mht. sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå