AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 - Hvilken rotasjon har din partner? - Har dere barn? - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Anonymkode: a45b8...92a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): - Hvilken rotasjon har din partner? Han jobber 4 - 4. - Har dere barn? Ja, vi har 3 barn. - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? Jeg jobber 90% som pedagogisk leder. Har en fridag annenhver tirsdag. Da sover jeg 😅 - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? Ja, litt. Han hjelper gamlejobben. Ca. 20-30%. Men han må ikke, har ikke bundet seg til noe. - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Ikke nå, for nå er alle barna begynt på skolen. Anonymkode: a45b8...92a Anonymkode: 6afb4...500 1
Sola de Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Min eks jobber i Nordsjøen. Han hadde 1 barn. Han jobbet mye ekstra, så var ofte en uke lenger. Akkurat da vi var sammen, så studerte jeg og han jobbet også når han var i land.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 - Hvilken rotasjon har din partner? Vanligvis 4-4, men er i 2-4 akkurat nå - Har dere barn? Ja, 2 i barnehagealder. - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? Jeg jobber 60 % nå. Det er delvis for ha litt kortere dager i barnehagen for særlig det yngste barnet vårt som er ett år. Og delvis fordi jeg ikke har fått annen jobb som er relevant for utdannelsen min. Jeg jobbet skift før vi fikk barn, men en av oss måtte bytte til dagtidsarbeid. Jeg jobber en del ekstra hvis det er behov for meg i mannens friperioder. - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? Ikke på fast basis, men han har jobbet litt på land nå mens han har vært i 2-4 rotasjon. - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Før vi fikk barn reiste vi mye i perioder hvor begge hadde fri. Nå er det mindre mulighet til det på grunn av min jobb. Vi har egentlig ikke tenkt på å reise etter at livs- og jobbsituasjonen ble som den er nå, pga. korona, så jeg vet ikke akkurat hvordan det blir. Men etter hvert begynner jo barna på skole, og vi blir mindre fleksible der og. Anonymkode: 50f2e...0c1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): - Hvilken rotasjon har din partner? 2-4 - Har dere barn? 3 stk - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? Jobbet 80% som ergoterapeut, men er nå hjemmeværende. Kun fordi jeg ville det selv, og fordi vi har råd til det. - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? Nei, eller dvs han har noen verv som krever lite jobbing. - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Alle barna er skolebarn Anonymkode: a45b8...92a Anonymkode: b78cc...3fd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 - Hvilken rotasjon har din partner? 14/14 (dager/2uker) - Har dere barn? Ja, et barn - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? Jeg jobber ikke grunnet egen helse - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? Jobber noe ekstra i annet firma på land - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt ennfellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Reiste utenom fellesferier før barnet begynte på skolen. Anonymkode: 10f28...542
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min far jobbet offshore - Hvilken rotasjon har din partner? 2 uker på, 4 uker fri - Har dere barn? Meg og min bror - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? Min mor jobbet som hjelpepleier. Fikk tilrettelagt med dagvakter og en sjelden gang en og annen aftenvakt når pappa var på jobb. Jobbet 75%. Når han var hjemme var det blanding av dag og aftenvakter. Mormor passet oss om hun jobbet aften. - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? Tror han gjorde det en sjelden gang, men kan ikke huske at det var ofte - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Vi reise som regel i fellesferien pga skole. Men mamma og pappa pleide å ta en årlig tur kun de to utenom. Anonymkode: a45b8...92a Anonymkode: ce3e3...c40
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Hvilken rotasjon har din partner? 4-4 - Har dere barn? ja, snart 3 - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? jobber 100%. Ikke turnus, det hadde ikke gått her.. - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? ikke jobb, men hender jo at han må avgårde på en del kurs og slikt - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Ikke akkurat nå med så små barn, men det er jo en mulighet vi setter pris på å ha. I tillegg er det utrolig godt at han er så tilstede når han er hjemme. Vi slipper liksom unna den overrutinerte og hektiske hverdagen hvor begge stresser om morgenen og kommer slitne hjem klokka 17. Barna har en opplagt pappa.ed tid og overskudd til dem, ogvi har et veldig godt forhold ❤ Godt å savne hverandre, tar hverandre aldri for gitt, og er nyforelska hver gang han kommer hjem 🥰 Anonymkode: 46f39...f62
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): - Hvilken rotasjon har din partner? 2-4 - Har dere barn? 2 stk - Jobber du, og i så fall hvor mye? Turnusarbeid? Hvis du er hjemmeværende eller jobber deltid, kan du fortelle hvorfor? Jobber 100% dagtid, er i permisjon med minsten nå. - Jobber din partner når vedkommende er på land? I så fall, hvor mye? Jobber ikke når han er på land, men har veldig tidskrevende hobbyer. Noe jeg tidvis ber han begrense når det blir mye på meg. - Reiser dere mer enn andre/ på andre tidspunkt enn fellesferien grunnet gunstig arbeidssituasjon og god økonomi? Vi reiser ikke mer enn andre tror jeg. I begge mine permisjoner har vi reist litt utenom fellesferien og i løpet av året. Men tilvanlig jobber jo jeg, har 4 uker ferie på sommer og 1 uke som jeg vanligvis tar ut i påske og juletider. Dermed blir det reising i de typiske feriene. Anonymkode: a45b8...92a Anonymkode: cc990...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå