AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har endelig funnet damen i mitt liv( jeg er og dame) ❤️🏳️🌈 har vært sammen i 1 år snart og planer om å flytte sammen, hun har 4 barn og jeg 3! Hun har en samboer som er far til 2 av de eldste! hun vil vente med å si til de alle at vi er kjærester pga hun har mye utgifter og han må kjøpes ut! No er hun på ferie med han og barna! Han vet innerst inne at det er meg og hun men han vil ikke innse det! er det bare meg eller hvorfor forteller hun ikke om oss så han selv kan si om han bil flytte ut eller ikke! Føler hun tar lang tid! Fustrert her no! Vil så gjerne vise alle at hun er jenten min men hun skjuler det litt fortsatt Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Så hun fikk barn med ham, flyttet fra ham, fikk barn med noen andre, og flyttet så sammen med ham igjen? 🤔 Og nå skal hun forlate ham for deg, men vil vente med å fortelle det? Dette lukter trøbbel. Hun kommer sikkert ikke til å gå fra han en gang. Har ikke du laget tråd om dette for mange måneder siden også? Hun har hatt god tid på seg til å forlate ham i så fall... Anonymkode: 44eae...a87 5
ops2 Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Du blir brukt for å gi henne litt spenning i hverdagen, mens hun lever sitt økonomiske og sosielt trygge liv. Skal hun velge deg, må hun velge en lavere levestandard og får mindre penger å bruke. Hun er antagelig bifil, og har ingen problemer med å ha het sex med mannen, for så å få variasjon med deg. Mannen hennes vet om deg? Da vet han at hun ikke kommer til å bryte forholdet og gå til deg. 11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så hun fikk barn med ham, flyttet fra ham, fikk barn med noen andre, og flyttet så sammen med ham igjen? 🤔 Og nå skal hun forlate ham for deg, men vil vente med å fortelle det? Dette lukter trøbbel. Hun kommer sikkert ikke til å gå fra han en gang. Har ikke du laget tråd om dette for mange måneder siden også? Hun har hatt god tid på seg til å forlate ham i så fall... Anonymkode: 44eae...a87 Jo men hun sier at til hun har fått lån så kjøpe han ut Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 ops2 skrev (4 timer siden): Du blir brukt for å gi henne litt spenning i hverdagen, mens hun lever sitt økonomiske og sosielt trygge liv. Skal hun velge deg, må hun velge en lavere levestandard og får mindre penger å bruke. Hun er antagelig bifil, og har ingen problemer med å ha het sex med mannen, for så å få variasjon med deg. Mannen hennes vet om deg? Da vet han at hun ikke kommer til å bryte forholdet og gå til deg. Hun har ikke økonomisk trygghet med han, han megasvær gjeld og har mistet tilliten hennes Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så hun fikk barn med ham, flyttet fra ham, fikk barn med noen andre, og flyttet så sammen med ham igjen? 🤔 Og nå skal hun forlate ham for deg, men vil vente med å fortelle det? Dette lukter trøbbel. Hun kommer sikkert ikke til å gå fra han en gang. Har ikke du laget tråd om dette for mange måneder siden også? Hun har hatt god tid på seg til å forlate ham i så fall... Anonymkode: 44eae...a87 Hennes familie og venner vet det er oss 2 men ikke helt han Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 Hun er vel usikker. Dere vil jo ha 7 barn hos dere på det meste? Høres stressende ut. Og man må se langt etter god økonomi om man skal finne bolig med plass til så mange. Hvordan er du sikker på at hun har valgt deg? Hva om hun kun bruker deg som flørt og sex? Mange menn hadde elsket å vite at kjæresten hadde jentesex innimellom. Tror ikke de ser på det som samme trussel som en mann. Anonymkode: 36aac...9cb 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Å du vil ha noen som holder på sånn? Dette vil bite deg i rompa før eller siden Anonymkode: 70610...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Dette høres lite sikkert ut! Her bør du være forsiktig! Og bruke tiden! Alt tilsier at hun ikke er klar! Er det meningen at det skal være dere, så er det også det om litt tid! Ikke rush noe! Anonymkode: 98360...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun er vel usikker. Dere vil jo ha 7 barn hos dere på det meste? Høres stressende ut. Og man må se langt etter god økonomi om man skal finne bolig med plass til så mange. Hvordan er du sikker på at hun har valgt deg? Hva om hun kun bruker deg som flørt og sex? Mange menn hadde elsket å vite at kjæresten hadde jentesex innimellom. Tror ikke de ser på det som samme trussel som en mann. Anonymkode: 36aac...9cb Fordi det er følelser inni bildet og hun har møtt familien min, og hun har sagt til han at vi erkjærester og atvi snart skal flytte inn Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å du vil ha noen som holder på sånn? Dette vil bite deg i rompa før eller siden Anonymkode: 70610...b0e Hun har gjort det slutt med han for lenge siden og har ikke lenger følelser for han Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 Høres ut som bigami med ei vinglebøtte av ei halkvedet semilesbisk virrevapp. Dette blir bra. Kan dere ikke bare bo sammen alle sammen da? Så får alle det de vil... Anonymkode: de1ad...611
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som bigami med ei vinglebøtte av ei halkvedet semilesbisk virrevapp. Dette blir bra. Kan dere ikke bare bo sammen alle sammen da? Så får alle det de vil... Anonymkode: de1ad...611 Oh hell no, eg har overnattet der mange ganger og han er veldig utilpass Anonymkode: 5922e...d38
Gjest Fnuggolina Skrevet 2. juli 2021 #14 Skrevet 2. juli 2021 Ok- selvsagt dum vits, men ei venninne (da sammen med jenter) sa en gang «hva tar lesbiske kvinner med på date?»....»kofferten». Hun tøyset med det hun mente det var noe i, nemlig at jenter/kvinner etablerer seg veldig raskt. Og det er jo helt flott det - når man er barnløs. Dere har SYV barn tilsammen, og kun kjent hverandre ett skarve år. Hallo i luken. Vær gjerne kjærester, men MÅ dere flytte sammen allerede med alle disse ungene? Kan dere ikke bare være særboere til iallefall noen av dem er flyttet hjemmefra? 🤷♀️ Skjønner jo hun ønsker OK økonomi med ansvaret for 7 barn.
Gjest Fnuggolina Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oh hell no, eg har overnattet der mange ganger og han er veldig utilpass Anonymkode: 5922e...d38 🤣🤣🤣😂 Tuller du eller?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #16 Skrevet 2. juli 2021 Fnuggolina skrev (34 minutter siden): Ok- selvsagt dum vits, men ei venninne (da sammen med jenter) sa en gang «hva tar lesbiske kvinner med på date?»....»kofferten». Hun tøyset med det hun mente det var noe i, nemlig at jenter/kvinner etablerer seg veldig raskt. Og det er jo helt flott det - når man er barnløs. Dere har SYV barn tilsammen, og kun kjent hverandre ett skarve år. Hallo i luken. Vær gjerne kjærester, men MÅ dere flytte sammen allerede med alle disse ungene? Kan dere ikke bare være særboere til iallefall noen av dem er flyttet hjemmefra? 🤷♀️ Skjønner jo hun ønsker OK økonomi med ansvaret for 7 barn. Ja ser den, skal ikke flytte inn helt enda men hun ønsker det så han flytter ut fort Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #17 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Oh hell no, eg har overnattet der mange ganger og han er veldig utilpass Anonymkode: 5922e...d38 At det var? Er hun utro med deg under samme tak som mannen? Anonymkode: 7b6ab...74e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #18 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): At det var? Er hun utro med deg under samme tak som mannen? Anonymkode: 7b6ab...74e Ikke utro, de er jo ikke sammen lenger Anonymkode: 5922e...d38
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #19 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): bigami med ei vinglebøtte av ei halkvedet semilesbisk virrevapp Anonymkode: 33024...29f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå