Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Hei! Jeg er en fattig student...Prøver å spare litt penger! jeg har ikke alltid råd til dyr shampo, balsam og hårkur. Lurer derfor på hvilken av de jeg bør investere mest i? For tiden bruker jeg en dyr frisør shampo fra Kreastase og billig balsam og hårkur fra Pantene V. Er dette "best"? Eller er det bedre å for eks bruke billige til vasken av håret og heller bruke pengene på en dyr hårkur som jeg tar en gang i uka? Har ikke så mye peiling på dette,jeg.... Håper noen forstår hva jeg spør om!
smil Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Hvis du kjøper deg en god shampo hos frisør f.eks, trenger du ikke å bruke så mye. Det holder med en liten "dæsj" Ei flaske kan godt rekke til et halvt år, kanskje mer.
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Tja...jeg synes det er viktigst med en god shampo og en god balsam. Måtte jeg velge imellom de to, så hadde jeg kjøpt billig shampo og dyr balsam. Hårkur har jeg aldri sett noen effekt av. For mitt hår holder det med god shampo og balsam.
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Shampoen skal først og fremst rengjøre håret, og skylles jo raskt ut. Balsam skal lukke skjellaget og gjøre håret lettere å gre. Begge disse kan i teorien være billige, så lenge de føles riktige for deg og ditt hår. Jeg ville heller investert mer i en bra kur, hvis du har hår som er tørt, slitt, langt, kjemisk behandlet (eller en kombinasjon av disse).
En som vet Skrevet 13. september 2005 #5 Skrevet 13. september 2005 Jeg ville kjøpt en dyr balsam og en billig sjampo. Det viktigste da er at du ikke bruker de vanlige billig-sjampoene som fruktis og pantene, disse inneholder alt for mye parfyme! Kjøp heller f.eks. en baby sjampo. Kjempe fin og mild!
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #6 Skrevet 14. september 2005 Voksne bør ikke bruke babyshampo, da disse inneholder et stoff som skal løse opp et skjellag (?) babyer (men ikke voksne) har i hodebunnen.
En som vet Skrevet 15. september 2005 #7 Skrevet 15. september 2005 Voksne bør ikke bruke babyshampo, da disse inneholder et stoff som skal løse opp et skjellag (?) babyer (men ikke voksne) har i hodebunnen. ← Åja... Var en frisør som anbefalte det for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå