Gå til innhold

Tygge kaffebønner, kan man gjøre det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter så godt, men er det trygt?

Anonymkode: 02716...6ab

Skrevet

Ja. Men det er jævlig bittert.

Skrevet

Jeg liker å tygge kaffebønner, og fikk en gang sjokoladetrekte kaffebønner, noe lik disse i gave, det var så godt at jeg ikke har turt å kjøpe det igjen, jeg klarer ikke å stoppe hvis jeg først tar en. :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Brunhilde said:

Jeg liker å tygge kaffebønner, og fikk en gang sjokoladetrekte kaffebønner, noe lik disse i gave, det var så godt at jeg ikke har turt å kjøpe det igjen, jeg klarer ikke å stoppe hvis jeg først tar en. :ler:

Hvordan er det med koffeinet du får i deg på den måten, blir det det samme som om du hadde kokt kaffe på bønnene, eller blir det mer intenst?

Endret av T-Rex
Skrevet
T-Rex skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det med koffeinet du får i deg på den måten, blir det det samme som om du hadde kokt kaffe på bønnene, eller blir det mer intenst?

På en måte tror jeg det er mindre intenst, men det har jeg egentlig ikke tenk på. 

Skrevet
Just now, Brunhilde said:

På en måte tror jeg det er mindre intenst, men det har jeg egentlig ikke tenk på. 

Du er ikke koffeinsensitiv, da? Det er jeg. (Hva er emojien for hyper og skjelven?)

Skrevet
T-Rex skrev (6 minutter siden):

Du er ikke koffeinsensitiv, da? Det er jeg. (Hva er emojien for hyper og skjelven?)

Nei, det tror jeg ikke jeg kan være. Jeg tømmer glatt 3-4 kopper (ikke av de aller største) mellom jobbstart og lunsj, og det er utrolig sjelden jeg får "kaffeskjelven" av det, selv om det hender.

(Du kan jo prøve å tygge en bønne, tåler du den uten sjokolade vil jeg tro at du også tåler den med?)

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg kan være. Jeg tømmer glatt 3-4 kopper (ikke av de aller største) mellom jobbstart og lunsj, og det er utrolig sjelden jeg får "kaffeskjelven" av det, selv om det hender.

(Du kan jo prøve å tygge en bønne, tåler du den uten sjokolade vil jeg tro at du også tåler den med?)

Jo da, jeg har kaffetrakter som tar hele bønner, så kan prøve. 🙂

Skrevet
T-Rex skrev (Akkurat nå):

Jo da, jeg har kaffetrakter som tar hele bønner, så kan prøve. 🙂

Når de er dyppet i sjokolade er de farlig gode, så ikke si at jeg ikke har advart :ler:

Skrevet

Når de er dyppet i sjokolade er de farlig gode, så ikke si at jeg ikke har advart :ler:

Huff da! Jeg likte mokkabønnene som fantes rundt om kring i hine hårde, men dette er vel mer hardcore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...