Gå til innhold

Samsung til tenåringen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

13 åringen ønsker seg ny mobil. Helst I phone. Men de er så dyre. Noen som har tenåringer med Samsung? Hvilken? Fornøyd?

Anonymkode: 15b00...68c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En ordentlig Samsung er da ikke særlig mye billigere enn iPhone. Ville gi beskjed til ungen at du betaler sum x til mobil, så får den velge om den vil betale mellomlegget (forutsatt at den har sparepenger) eller kjøpe brukt.

Jeg hadde aldri betalt 10.000 kroner for en mobil til en 13-åring, så mye betaler jeg ikke en gang for min egen.

Anonymkode: c84a8...c45

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp heller en brukt iPhone 

Anonymkode: 49642...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvorfor (norske) ungdommer synes det er så gjevt med iPhone. Man skal ha svært spesiell bruk for å merke noen nevneverdig forskjell på en telefon til 4-5000 og en til over 10000. Den aller beste teknologien er minst dobbelt så dyr som den nest beste, men for den gjennomsnittlige brukeren er det egentlig helt irrelevant om det tar 0,1 sekunder lenger å åpne en nettside eller om kameraet "mangler" 5 megapiksler. Synes det er litt flaut at ungdommer over hele landet har blitt typisk "Bærums-konforme" og ikke greier å ta rasjonelle valg.

Anonymkode: 61ef0...8b1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...