Gå til innhold

Salgstriks, skjeve hornhinner? Noen som kan hjelpe? 😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg ble stoppet av en på senteret som kunne ta gratis test på skjeve hornhinner og noe greier. Han sa at jeg hadde veldig skjeve hornhinner og burde ta en synsundersøkelse. Noen som kan tyde denne lappen, og se om det er typ burde sjekke meg, eller hare salgstriks? 😅😂

A4D65979-366B-4B6D-B6D9-B5112EA71B7D.jpeg

Anonymkode: 419f3...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Venstre øye har skjevere enn høyre. Du bør gå til en optiker og sjekke. Du er dessuten nærsynt. Da er det veldig vanlig med skjeve hornhinner

Anonymkode: 1b983...f76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Venstre øye har skjevere enn høyre. Du bør gå til en optiker og sjekke. Du er dessuten nærsynt. Da er det veldig vanlig med skjeve hornhinner

Anonymkode: 1b983...f76

Det visste jeg ikke. Jeg er langsynt, ca +1.75 og +1.50, og har litt skjeve hornhinner.  Hmm… jeg trenger nye briller nå, men det er jo en ganske dyr fornøyelse.

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har bedre syn enn deg (-0.25sphere og - 0.75/-1 styrke).  har opplevd STOR bedring med briller for skjeve hornhinner og styrke. plutselig er TVen helt klar og jeg kan lese skilt på veien. før jeg brukte briller og linser merketjeg det ikke selv. - 0.25 I sphere på det høyre er lite skjeling, men det venstre har jo endel mer. 

du bør sjekke på optiker om det stemmer 

Anonymkode: e91cf...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg har bedre syn enn deg (-0.25sphere og - 0.75/-1 styrke).  har opplevd STOR bedring med briller for skjeve hornhinner og styrke. plutselig er TVen helt klar og jeg kan lese skilt på veien. før jeg brukte briller og linser merketjeg det ikke selv. - 0.25 I sphere på det høyre er lite skjeling, men det venstre har jo endel mer. 

du bør sjekke på optiker om det stemmer 

har tidligere hatt tilnærmet samme som deg og da måtte jeg bruke briller for å trene øyene på riktig plass. 

det er da det ble endret til - 0.25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der er nok til at briller/linser kan være på sin plass ja. Ganske normalt at man ikke merker det selv fordi man venner seg til det dårlige synet og føler at man ser godt nok. 

Hvorfor sier du skjeling ab b55? Det er jo noe helt annet. 

Anonymkode: 15144...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk! Da blir det å sjekke opp synet 👍🏻 Ville bare ikke gå på ett salgstriks 😅😂

Anonymkode: 419f3...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...