AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har en kollega som åpenbart misliker meg. Vedkommende er bare hyggelig mot meg når sjefen er i nærheten, men da til gjengjeld ekstremt hyggelig.Når vi er på tomannshånd er det en helt annen tone, skarp, spydig og nedlatende. Jeg forstår ikke agendaen, men det gjør hele arbeidsdagen slitsom. Hittil har jeg forsøkt å forholde meg til det ved å svare kontant og avvisende. Det har hjulpet til en viss grad, men bra blir det ikke. Kjenner at det stjeler energi og synes det er så unødvendig. Hvordan stoppe slike mennesker? Har aldri møtt noe lignende. Bør jeg gi beskjed til sjefen? Er redd det bare blir jeg som vil bli sett på som vanskelig siden sjefen aldri ser hva som skjer og tror kollegaen er superhyggelig. Anonymkode: c07b8...de0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Du ber Verneombudet kalle inn til møte mellom dere tre. Da får dere snakket ut og du spurt rett ut hva problemet er. Med verneombud med vil nok vedkommende endre tone Anonymkode: cdf8b...e59 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Har du mulighet til å samarbeide mindre med dette mennesket? Hvis ikke må du være steinhard og ikke akseptere dette. Tror du gjør lurt i å ikke dra inn leder eller andre før du har konfrontert vedkommende først. Leder vil som du sier ikke tro at kollegaen er noe problem (men du er) siden han er så hyggelig ellers. Anonymkode: ae667...bce
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Spør henne rett ut om hva som er problemet? hun er en smisker.. sleiker sjefen oppetter ryggen, og er falsk og skaper dårlig arb miljø. Begynn å pirk litt på henne, gi henne noen stikk.. du må sette deg i respekt, for slike folk slutter ikke å være drittsekker før man står opp for seg selv Anonymkode: 2a742...2f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå