AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har mørkt//svart hår og farger etterveksten ca 1 gang i mnd. Syns igrunn det er litt pes, så jeg bruker en spray i etterveksten for å dekke over de grå hår i mellomtiden (blir jo grå hår etter 2 uker allerede etter farging)😅 Men jeg syns at sprayen er litt klønete: den farger lett av på puten om natten og ellers om jeg tar meg i håret, blir veldig svart på fingrer og hender. Har hatt lyse striper i håret for at de grå ikke skal bli så markant, men jeg trivdes ikke så godt med lyst hår☺️Noen andre tips til hvordan skjule de grå hår her? Anonymkode: f8e8d...bc0
Gjest Fnuggolina Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Dessverre, det er liksom valgene man har. Men du trenger jo ikke stripe så mye at det blir lyst? Innimellom kan man ta lowlights.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har gått over til de blondes rekker etter flere år med grevlingetripe i midtskillen altfor raskt etter farging. Trodde aldri jeg skulle være noe annet enn mørk og mystisk- men tilværelsen som dirty blonde er helt topp 🥳 Anonymkode: 1974f...f3e 2
IkeaGirl Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Den øyenskyggen for grå hår er bedre og lettere å håndtere enn sprayen
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 4 hours ago, IkeaGirl said: Den øyenskyggen for grå hår er bedre og lettere å håndtere enn sprayen Den er det altså? Da skal jeg prøve den tenker jeg..Syns sprayen er veldig grisete og farger av lett...dessuten gjør den håret litt matt, der sprayen er. Så jeg er ikke så superfornøyd med den. Men da skal jeg prøve den øyenskyggen. Hvor anbefaler du å bestille fra? Anonymkode: f8e8d...bc0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 On 7/2/2021 at 1:23 PM, Fnuggolina said: Dessverre, det er liksom valgene man har. Men du trenger jo ikke stripe så mye at det blir lyst? Innimellom kan man ta lowlights. Ja, det er liksom det da😅 Jeg har egentlig akkurat gått tilbake til mitt mørke hår nå, etter å ha hatt lyse striper i håret, ble litt dyrt og tørt å drive å bleke det. Er bare så kjipt at det skal bli grått så fort og selvfølgelig lyser det jo grått i så mørkt hår😂 Anonymkode: f8e8d...bc0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 On 7/2/2021 at 1:30 PM, AnonymBruker said: Jeg har gått over til de blondes rekker etter flere år med grevlingetripe i midtskillen altfor raskt etter farging. Trodde aldri jeg skulle være noe annet enn mørk og mystisk- men tilværelsen som dirty blonde er helt topp 🥳 Anonymkode: 1974f...f3e Ja, jeg og har hatt ei periode med nokså lyst hår, og det var veldig praktisk da man slapp å etterfarge toppen annenhver uke...😅 Men jeg angrer hver gang jeg putter lyst oppi håret😂 Men jeg skal ta å teste ut den hårmaskaraen som nevnes her, håper den gjør underverker, for sprayen er ikke akkurat så mye å skryte av😄😆 Anonymkode: f8e8d...bc0
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, det er liksom det da😅 Jeg har egentlig akkurat gått tilbake til mitt mørke hår nå, etter å ha hatt lyse striper i håret, ble litt dyrt og tørt å drive å bleke det. Er bare så kjipt at det skal bli grått så fort og selvfølgelig lyser det jo grått i så mørkt hår😂 Anonymkode: f8e8d...bc0 Ja, vingler litt selv. Vil ikke ha min naturlige farge med litt begynnende grått - det gjør liksom fargen kaldere enn jeg ellers har (passer best litt varme eller nøytral). Og jeg er fornøyd med å stripe lett de første omgangene, så blir det for lyst etter min smak. Men nå som jeg har helfarget i noen måneder ser jeg jo at etterveksten kommer superkjapt, og den plager meg ikke med striper 🤷♀️ Så jeg må velge mellom «fornøyd med (hjemme)fargen, vedlikeholde ofte» eller «gå til frisør 3 ganger i året og egentlig ikke være så fornøyd i lengden fordi for lyst». Hårmascaraen sucks by the way 😅 Kjøpte sånn pudder som skulle være best i test, og det bare blir stygt uansett synes jeg. Endret 4. juli 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Jeg bruker en hårmascara fra schwarzkopf som jeg synes funker veldig bra. Greyfree er helt elendig, så den ville jeg styrt unna. Anonymkode: bbe03...ee2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Den er det altså? Da skal jeg prøve den tenker jeg..Syns sprayen er veldig grisete og farger av lett...dessuten gjør den håret litt matt, der sprayen er. Så jeg er ikke så superfornøyd med den. Men da skal jeg prøve den øyenskyggen. Hvor anbefaler du å bestille fra? Anonymkode: f8e8d...bc0 Jeg kjøpte på Vita, synes den er mye bedre enn sprayen. Dekker forbausende godt og sitter noen dager. Tror ikke den smitter av på sengetøy heller, jeg har ikke merket noe iallfall. Vet ikke om Vita selger den enda, en stund siden jeg kjøpte min og den er drøy. Anonymkode: b0ab9...cee
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 7 hours ago, Fnuggolina said: Ja, vingler litt selv. Vil ikke ha min naturlige farge med litt begynnende grått - det gjør liksom fargen kaldere enn jeg ellers har (passer best litt varme eller nøytral). Og jeg er fornøyd med å stripe lett de første omgangene, så blir det for lyst etter min smak. Men nå som jeg har helfarget i noen måneder ser jeg jo at etterveksten kommer superkjapt, og den plager meg ikke med striper 🤷♀️ Så jeg må velge mellom «fornøyd med (hjemme)fargen, vedlikeholde ofte» eller «gå til frisør 3 ganger i året og egentlig ikke være så fornøyd i lengden fordi for lyst». Hårmascaraen sucks by the way 😅 Kjøpte sånn pudder som skulle være best i test, og det bare blir stygt uansett synes jeg. Haha, huff, det med hår har ganske mye å si også...Hvertfall for min del er det en av de tingene jeg er mest opptatt av når det gjelder kropp og velvære😅 Og så tar det en del tid å vedlikeholde og ikke minst blir det kostbart etterhvert når man må begynne å skjule de grå hårene...Jeg har alltid likt mørkt hår best, selvom det har vært fint å prøve noe nytt av og til, men jeg angrer meg kjapt og går tilbake til det mørke selvom det innebærer en del vedlikehold😅 Anonymkode: f8e8d...bc0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bruker en hårmascara fra schwarzkopf som jeg synes funker veldig bra. Greyfree er helt elendig, så den ville jeg styrt unna. Anonymkode: bbe03...ee2 Takk for tipset, da skal jeg prøve å se om den kan fungere her Anonymkode: f8e8d...bc0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjøpte på Vita, synes den er mye bedre enn sprayen. Dekker forbausende godt og sitter noen dager. Tror ikke den smitter av på sengetøy heller, jeg har ikke merket noe iallfall. Vet ikke om Vita selger den enda, en stund siden jeg kjøpte min og den er drøy. Anonymkode: b0ab9...cee Okei, jeg får ta en titt og se hva de har. Håper hårmaskara gjør susen, verdt å prøve😄🙏 Anonymkode: f8e8d...bc0
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 (endret) Jeg har latt mine løpe fritt, synes det er lettest sånn. Nå har jeg lilla hårfarge så man ser det ikke så godt, selv om ikke lilla fargen biter på det grå håret. Gleder meg til jeg får skikkelig med grått hår, synes det er veldig fint jeg, så lenge det er velstelt. Frisøren min anbefalte lysere striper om jeg ville prøve å skjule de mer. Endret 4. juli 2021 av Elder Millennial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå