Gjest Eliph Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Noen som har prøvd Define Pure Blonde Shampo-den lilla som skal være bra for gulskjær i håret. Lurer også på om noen har erfdaringer med Volume Protein Leave-in Balsam derfra som skal være en ikke tyngende balsam som skal styrke, gi proteiner og beskytte håret mot UV-stråler.... Håret mitt er bleiket mange ganger, det er faktisk ikke nevneverdig slitt,men blir lett tungt og fett...
Gjest Hel Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Jeg bruker Pure Blonde Shampoo og Balsam. De er helt greie, har ikke noe gulskjær i håret men får ikke flott reklame hår av de heller.
En som vet Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Siden jeg har slitt før med litt gulskjær i håret bruker jeg den nå... Og synes den funker helt greit. Men den er ikke noe for folk med sensitiv hodebunn bare så det er sagt! Og så føler jeg ikke at den gir så mye fuktighet selv om det står på flasken så bruker en ordentlig god balsam og hårkur.
Elodi Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Fargen blir fin av den, men håret mitt blir fryktelig tørt av den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå