Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neida, ikke så drastisk. Men jeg ønsker så intenst at han ikke fantes. Jeg er sammen med en mann som har en 16 år gammel sønn fra tidligere forhold. Vi er gift og prøver for vårt første barn sammen. 

Hans sønn er verdens snilleste. Men jeg tenker så alltid at jeg skulle ønske han ikke var til. Jeg later som jeg liker gutten og vi har en fin tone, han tror jeg elsker han overalt på jord. Det er skuespill og jeg håper nesten at han bare dør og forsvinner fra livet mitt. Han flytter vel ut snart og lar meg ha min mann for meg selv med vårt barn sammen.

Jeg klarer ikke se gutten som familie. 

Føler meg så ekkel med disse tanker at jeg måtte bare lufte litt. :( 

Anonymkode: dc486...8b1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forholdet kan ikke være sunt, og be om hjelp!

• Liker 14
Gjest Maxwell
Skrevet

Jeg håper du er et troll. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være trolling. Håper det

Anonymkode: 42894...72b

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skaff deg hjelp! Hadde konen min tenkt sånn om sønnen min hadde jeg flyttet fra henne på dagen uten å se meg tilbake. Det her er ikke normalt, så ikke normaliser det. Du er syk. Du kan umulig elske han over alt på jord med slike tanker om barnet hans, som er det han verdsetter over alt annet her i verden. Shame on you! Og jeg mener det. Virkelig. Håper han finner ut hva han har involvert seg med før det er for sent.

Anonymkode: 8203f...6e0

Jeg mente at sønnen tror jeg elsker han slik. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette må være trolling. Håper det

Det finnes garantert stehekser som dette, så ikke vær for sikker!!

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Det er vel kriminelt?

Anonymkode: 776f2...ac7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente at sønnen tror jeg elsker han slik. 

Er det jeg mener! Hallo? Mannen din lever på en løgn med deg. Det du viser utad til han og sønnen er en løgn som betyr at han overhodet ikke vet hvem du er. Er helt sjokkert jeg. Er det mulig! Jeg sier det igjen - skaff deg selv psykisk hjelp, det trenger du virkelig om dette oppriktig er hvordan du tenker og føler. Hadde aldri vurdert å få et barn med en kvinne som tenkte slik om barnet jeg hadde fra før. Hadde som sagt forlatt deg på dagen, noe jeg tror enhver skikkelig mann ville gjort. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke elsker barnet; skjønner du ikke hvor vondt det ville vært for din mann å miste barnet sitt? Ønsker du ham så vondt? Da er du ikke mye glad i ham.

Ikke fokuser på barnet i seg selv, men som en forlengelse av din mann. Så bruker du kjærligheten til din mann, til å akseptere barnet.

Anonymkode: d07e9...89a

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Dette er så stygt av deg. Tenk om noen skulle tenkt slikt om dine barn? 

Tenk om din fremtidige datter finner en ektemann og sier "jeg håper dine foreldre dør sånn at jeg får deg i fred". 

Nei, her er det bare å pakke sakene sine og flytte ut. Du er ikke skikket til å leve med noen som har barn fra før av, og på grensen til å ikke være skikket til egne også. Slik sjalusi er skadelig, og det vil skade andre i fremtiden - inkludert deg selv.

Anonymkode: 9061a...3a8

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Så du ønsker mannen din den sorgen å miste sønnen sin?

Hva synes du om folk som håper at du aborterer eller mister den påtenkte ungen i fødsel? 

Anonymkode: 289e9...3ac

Nei jeg ønsker ikke min mann den sorgen. Derfor ønsker jeg ikke at stesønnen dør. Jeg skulle derimot ønske han ikke fantes. At min mann aldri fikk det barn med tidligere partner. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg mener! Hallo? Mannen din lever på en løgn med deg. Det du viser utad til han og sønnen er en løgn som betyr at han overhodet ikke vet hvem du er. Er helt sjokkert jeg. Er det mulig! Jeg sier det igjen - skaff deg selv psykisk hjelp, det trenger du virkelig om dette oppriktig er hvordan du tenker og føler. Hadde aldri vurdert å få et barn med en kvinne som tenkte slik om barnet jeg hadde fra før. Hadde som sagt forlatt deg på dagen, noe jeg tror enhver skikkelig mann ville gjort. 

Jada ro deg ned. 

Skrevet

Håper mannen din får opp øynene asap. Kjenner jeg blir skikkelig redd for gutten😥 Personer som har slike tanker om andre og spesielt personer i nær familie er jo psykisk syke. Håper virkelig du innser at du trenger hjelp ts, og revurderer sterkt å sette en unge til verden.😰🤯 virker som du har mer enn nok med deg selv for å være ærlig....

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Ja, dessverre. Men bare se på den drastiske overskriften. Forhåpentligvis kun for at mange skal gå inn å lese og skape en stor diskusjon. Hvorfor det behovet....

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg ønsker ikke min mann den sorgen. Derfor ønsker jeg ikke at stesønnen dør. Jeg skulle derimot ønske han ikke fantes. At min mann aldri fikk det barn med tidligere partner. 

Vel, han finnes, og det at du er så umoden i tankegangen vitner jo til at du ikke burde ha gått inn i dette forholdet. 

Anonymkode: 9061a...3a8

• Liker 20
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...