AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg og barna flyktet fra barnas far da han var psykisk voldelig som så begynte og bli fysisk på meg foran barna. Etter bruddet beskyldte han meg for kidnapping og truet med 50/50 så da lot jeg han ha ungene endel for han hadde jo vært snill med de... Så kom det til slutt fram at over lengre tid var han voldelig mot dem. Bv ble koblet inn og han har fått mye hjelp. Det ble barnefordeling i retten og han har fått barna 40% Sljønner ikke hva som skjedde. Det gjør så vondt i samvittigheten min at jeg ikke klarte og beskytte barna mine for denne mannen. Og for vær ferie de må tilbringe med hans sinne mot stemor. Jeg har konstant angst på hva han kan finne på. Er jeg den eneste som må sende barn til et slikt hjem? Eller er dette gangen i voldsutsatte familier? Anonymkode: e7156...318 1
Fjaselina Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Har han barn saman med stemor til dine barn? I så fall kunne barnevernet koblast inn der. Det er dessverre litt for vanlig at voldelige voksne får ha barna på besøk/ samvær. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Kan du koble inn barnevernet igjen? Anonymkode: b2595...d9a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Ikke like ille som i ditt tilfelle da. Men faren ødelegger sønnen vår psykisk med rope og skrike;si slemme ting og virkelig ikke se barnets behov. Etter samvær utagerer han og er veldig mye sint. Han angriper både voksne og barn og ødelegger ting med vilje. Så gruer meg alltid til sommerferien der far har krav på å ha han 3 uker i strekk. Får så vondt av tanken på hvordan han har det der så lenge Å ja jeg har kontaktet BV men tar tydligvis ikke det jeg og det barnet sier på alvor,for de mener at far skal ha samvær alene med barnet. De fikk jo så godt inntrykk av han som pappa på hjemmebesøket vettu. Faren er ikke dum så selvsagt klarer å spille god pappa i de to timene de ble oppservert. Anonymkode: cdda1...632
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Fjaselina skrev (6 timer siden): Har han barn saman med stemor til dine barn? I så fall kunne barnevernet koblast inn der. Det er dessverre litt for vanlig at voldelige voksne får ha barna på besøk/ samvær. Nei ikke barn sammen. Anonymkode: e7156...318
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du koble inn barnevernet igjen? Anonymkode: b2595...d9a Nei det hjelper ikke. Retten bestemmer samværet. Anonymkode: e7156...318
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke like ille som i ditt tilfelle da. Men faren ødelegger sønnen vår psykisk med rope og skrike;si slemme ting og virkelig ikke se barnets behov. Etter samvær utagerer han og er veldig mye sint. Han angriper både voksne og barn og ødelegger ting med vilje. Så gruer meg alltid til sommerferien der far har krav på å ha han 3 uker i strekk. Får så vondt av tanken på hvordan han har det der så lenge Å ja jeg har kontaktet BV men tar tydligvis ikke det jeg og det barnet sier på alvor,for de mener at far skal ha samvær alene med barnet. De fikk jo så godt inntrykk av han som pappa på hjemmebesøket vettu. Faren er ikke dum så selvsagt klarer å spille god pappa i de to timene de ble oppservert. Anonymkode: cdda1...632 Akkurat samme her. Men her har utageringen stoppet så må sende på samvær. Og hvem spiller vel ikke god pappa på observasjon. Anonymkode: e7156...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå