AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hei. Er hos foreldre på ferie med min en mnd gammel. De har skrå tak på soverommet, og sengen er rett under skrå taket. Satt og vugget baby på fanget, og når han begynte å gulpe så løftet jeg han opp og han traff taket. Hørte litt dunk, og han ble kjempe redd og skrek. Gråt ikke lenge 1 min kanskje, roet seg og sovnet. Men jeg har uro inni meg, det kan vel ikke ha skjedd noe? Hvor mye tåler så lite barn? min mor sa at dersom det hadde skjedd noe han han ikke stoppet å gråte Anonymkode: f6fd7...8cd
Cer3s Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Det går nok helt fint ❤️ enig med moren din. De tåler å bli født og det skal heldigvis litt til før det går galt. Man skal såklart være forsiktig, men uhell skjer. Ring gjerne legevakten dersom du fortsatt er bekymret, det kan føles godt å få det bekreftet av helsepersonell. 3
Gjest ABM Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Er hos foreldre på ferie med min en mnd gammel. De har skrå tak på soverommet, og sengen er rett under skrå taket. Satt og vugget baby på fanget, og når han begynte å gulpe så løftet jeg han opp og han traff taket. Hørte litt dunk, og han ble kjempe redd og skrek. Gråt ikke lenge 1 min kanskje, roet seg og sovnet. Men jeg har uro inni meg, det kan vel ikke ha skjedd noe? Hvor mye tåler så lite barn? min mor sa at dersom det hadde skjedd noe han han ikke stoppet å gråte Anonymkode: f6fd7...8cd Alle foreldre har slått hodet på barnet noen gang!! Slapp av, barn tåler utrolig mye!! Du vet hvem som overlever alvorlige traffikkulykker...,? Jeg har mistet barn fra stellebord...klemt fingrene deres i bakkant på dører..ja tom. glemt de i bilen en time etter jeg kom hjem😆...og det har blitt folk av alle! Ja alle er tom. friske, raske og gode i hoderegning etter hodesmeller😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå