Gå til innhold

Lite tusenbein i kjelleren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Var nettopp nede i kjelleren med skittentøy og så en liten, mørk larve-type ting. Avlang og på kanskje 1,5cm.  Jeg tok den opp og studerte den i lyset og den krøllet seg i en ball. Den gikk ganske sakte. Kan det ha vært et lite tusenbein? Når jeg har søkt er det det nærmeste jeg kan finne, helt likt egentlig, men den var jo ikke så lang.

Har vært plaget med sølvkre tidligere og er veeldig sikker på at det hverken var sølvkre eller skjeggkre. Den her hadde ingen «hår» foran eller bak, og masse, masse bittesmå bein. Den var også mye mer kompakt og tålte at jeg tok i den, i motsetning til Kåre. Noen som har fått sånne inn før og er det noe jeg burde gjøre?

Anonymkode: f2673...a1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!

Var nettopp nede i kjelleren med skittentøy og så en liten, mørk larve-type ting. Avlang og på kanskje 1,5cm.  Jeg tok den opp og studerte den i lyset og den krøllet seg i en ball. Den gikk ganske sakte. Kan det ha vært et lite tusenbein? Når jeg har søkt er det det nærmeste jeg kan finne, helt likt egentlig, men den var jo ikke så lang.

Har vært plaget med sølvkre tidligere og er veeldig sikker på at det hverken var sølvkre eller skjeggkre. Den her hadde ingen «hår» foran eller bak, og masse, masse bittesmå bein. Den var også mye mer kompakt og tålte at jeg tok i den, i motsetning til Kåre. Noen som har fått sånne inn før og er det noe jeg burde gjøre?

Wow, kre og ikke Kåre* 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusenbein eller skrukketroll tenker jeg.

Anonymkode: 2e47f...58a

Skrevet
On 7/2/2021 at 12:50 AM, AnonymBruker said:

Wow, kre og ikke Kåre* 😂

:skratte: Jeg fikk meg i det minste en latter. Jeg syntes det var litt søtt at du kalte sølvkre for Kåre XD

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Minya skrev (12 timer siden):

:skratte: Jeg fikk meg i det minste en latter. Jeg syntes det var litt søtt at du kalte sølvkre for Kåre XD

Stakkars Kåre som ikke tåler at jeg tar i han 😂🙊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 0.49):

Den var også mye mer kompakt og tålte at jeg tok i den, i motsetning til Kåre

Det her var dagens latter! Ikke bare kalte du den Kåre, men han tålte ikke engang at du tok i han, så du drepte ham attpåtil 😂 

Anonymkode: 99e97...ec5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det her var dagens latter! Ikke bare kalte du den Kåre, men han tålte ikke engang at du tok i han, så du drepte ham attpåtil 😂 

Anonymkode: 99e97...ec5

Stakkars Kåre😩 Hvis jeg noen gang får kre nå kommer jeg til å kalle de Kåre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...