Gå til innhold

Kunne du løpt bort til noen du likte på gata og sagt det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på Nationaltheatret ista hvor en mann kom løpende og stoppa meg, for å si hei og at han synes jeg var så søt. Haha. Ble så satt ut, og sa takk det var veldig hyggelig men jeg er forlovet. Synes det er så modig og bra gjort! 

Anonymkode: 44c84...a03

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke løpt etter. Men kan alltids flirte med noen jeg møter på gata eller butikken om det faller seg naturlig. Og har flere ganger opplevd at menn gir oppmerksomhet sånn. Bare hyggelig det så lenge det er gjort på en positiv måte.

Anonymkode: 781c9...b3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Var på Nationaltheatret ista hvor en mann kom løpende og stoppa meg, for å si hei og at han synes jeg var så søt. Haha. Ble så satt ut, og sa takk det var veldig hyggelig men jeg er forlovet. Synes det er så modig og bra gjort! 

Anonymkode: 44c84...a03

..."men jeg er forlovet". Kan man ikke si slike ting uten at det oppleves som sjekking? Hvordan skal man i så tilfelle gjøre det? Hvis en mann vil gi et kompliment til en dame men har ingen som helst intensjon om å sjekke, må han da holde kjeft? Hva hvis det er en eldre mann og en ung dame, vil et kompliment da alltid oppleves negativt (skape frykt/usikkerhet o.s.v.).

Jeg har selv flere ganger sett (unge) damer med med flotte smykker eller pen påkledning som jeg ser de har lagt arbeid i og som jeg har lyst til å komplimentere. De eneste gangene jeg føler jeg kan gjøre det er akkurat i det jeg skal gå av bussen, toget, T-banen o.s.v. Jeg tenker at de da forstår de at det ikke er ment som noen innledning til noen nærmere tilnærmelser.

Anonymkode: 090b6...94d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

..."men jeg er forlovet". Kan man ikke si slike ting uten at det oppleves som sjekking? Hvordan skal man i så tilfelle gjøre det? Hvis en mann vil gi et kompliment til en dame men har ingen som helst intensjon om å sjekke, må han da holde kjeft? Hva hvis det er en eldre mann og en ung dame, vil et kompliment da alltid oppleves negativt (skape frykt/usikkerhet o.s.v.).

Jeg har selv flere ganger sett (unge) damer med med flotte smykker eller pen påkledning som jeg ser de har lagt arbeid i og som jeg har lyst til å komplimentere. De eneste gangene jeg føler jeg kan gjøre det er akkurat i det jeg skal gå av bussen, toget, T-banen o.s.v. Jeg tenker at de da forstår de at det ikke er ment som noen innledning til noen nærmere tilnærmelser.

Det er ubehagelig uansett. Så vær så snill å slutt. Vi vil ikke ha komplimenter av tilfeldige folk. 

Anonymkode: 69a12...a1f

• Liker 3
Gjest parkeringsvakten
Skrevet

Man løper ikke etter fremmende på gata med mindre man vil skremme dem

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ubehagelig uansett. Så vær så snill å slutt. Vi vil ikke ha komplimenter av tilfeldige folk. 

TS er tydeligvis ikke enig med deg.

De ganger jeg har sagt noe pent til fremmede virker det som om det alltid har blitt tatt godt imot.

Anonymkode: c93cb...774

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi? Jeg setter pris på komplimenter. Og mange ganger føles de som kommer fra tilfeldige folk best. 

Jeg vil gjerne få komplimenter. Både av kvinner og menn, unge og gamle. Gir gjerne komplimenter selv også. Trenger ikke være på utseende. Mye annet man kan gi komplimenter for også. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så du ville stoppa ukjente menn også, bare for å si at de hadde kult antrekk eller flotte sko? Da tenker jeg i så fall det ikke handler om sjekking. 

Anonymkode: fd6da...f4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa hallo kjekken på gata bak ryggen på en jeg kjenner. Bare at det var en annen, en som lignet med samme jakke 🙂

Anonymkode: 062f3...838

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Så du ville stoppa ukjente menn også, bare for å si at de hadde kult antrekk eller flotte sko? Da tenker jeg i så fall det ikke handler om sjekking. 

Anonymkode: fd6da...f4f

Jeg har da gjort det til både kvinner og menn, unge og gamle.

Skrevet (endret)

Det er jo mye bedre å gjøre det enn å være på tinder. Synes det var tøft gjort 😍

Endret av Traktorlesba96
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner hadde vel bare blitt redde om

jeg løp etter dem. Sier jeg noe så blir de sikkert irritert også. 

Anonymkode: b3d1a...c31

AnonymBruker
Skrevet
Kontorotta skrev (5 timer siden):

Vi? Jeg setter pris på komplimenter. Og mange ganger føles de som kommer fra tilfeldige folk best. 

Jeg vil gjerne få komplimenter. Både av kvinner og menn, unge og gamle. Gir gjerne komplimenter selv også. Trenger ikke være på utseende. Mye annet man kan gi komplimenter for også. 

Helt enig :)

Anonymkode: 79b44...a96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en som bokstavlig talt løp etter meg, og hesblesende sa han ville be meg ut på en kaffe 😅 jeg var da i forhold, men syns jo det var søtt. Opplevd mye i utlandet også, på dagtid. Nå er jeg singel og da skjer det selvsagt ikke 🙈 

Anonymkode: 023e4...567

AnonymBruker
Skrevet

Så kjekt å få kompliment😄 er nå bare hyggelig at noen synest at du er pen - det trenger ikke nødvendigvis bety at de ønsker et forhold eller noe.

Anonymkode: 8d007...6f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte mannen min på den måten. Eller det var han som gjorde det da. Egentlig sykt modig gjort!

Anonymkode: ae446...290

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og synes det er irriterende når menn gjør liknende. 

Anonymkode: cb732...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde selvsagt ikke løpt etter noen på gata og sagt at jeg likte dem. Hvordan skulle jeg forresten vite om jeg likte dem bare ved å se dem på gata? 

Anonymkode: bee93...2f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Så kjekt å få kompliment😄 er nå bare hyggelig at noen synest at du er pen - det trenger ikke nødvendigvis bety at de ønsker et forhold eller noe.

Anonymkode: 8d007...6f5

For ordens skyld: jeg vil aldri si til en dame at hun var pen (basert på ansikt eller kropp). Det måtte være noe mer som at hun har konstruert en pen påkledning, sminke, smykke eller at hun har en sjarmerende personlighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

For ordens skyld: jeg vil aldri si til en dame at hun var pen (basert på ansikt eller kropp). Det måtte være noe mer som at hun har konstruert en pen påkledning, sminke, smykke eller at hun har en sjarmerende personlighet.

Høy grad av troverdighet hvis noen kommer bort til deg på gata og sier "du har en sjarmerende personlighet" 😄

Anonymkode: bee93...2f9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...