AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg må blande farge, så det blir ikke hvitt. Hvilken synes dere er best? Det er så mye å velge mellom. Helst beskyttende mot sopp o.l. og uten behov å male over så ofte ... Og så lurer jeg på om det holder med en 3l til en enebolig? Anonymkode: 5f99c...e1e
tdm900 Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Til dør/vindu bruker du nok ikke dekkbeis, men maling som er beregnet for det. Om 3 liter holder til en enebolig, kommer jo an på hvor mye du har av dører og vinduer som skal males. Jeg har brukt Jotun sin, den holder ganske lenge. Du må bare passe på at det er gjort rent, skrape og børste bort alt løst, og sørge for at det er tørt før påføring.
enkefru Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 (endret) Hør i en fargehandel. Jeg skulle male opp gamle vinduer (og fikse kitt) og fikk med en slags olje? Jeg skulle bruke etter skraping, før jeg malte… med Tyrilin/Tjæralin (husker ikke). Nå endte jeg opp med å levere alt tilbake for jeg leide inn proff maler heller, men hør i fargehandelen, der er ekspertisen Endret 3. juli 2021 av Fjugur Merket på maling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå