Hanneli Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 (endret) Jeg ble inspirert av tråden "Er det bare jeg som spiser en is om dagen...". Jeg elsker is og kunne absolutt spist mer enn en is om dagen hver dag 😅 Er det noen som har noen tips om fryste frukt/bær/juice/yoghurt kombinasjoner som er gode? Trenger litt inspirasjon! Jeg kan begynne med en is jeg liker å lage: - Godt modne bananer (kjøper på tilbud og fryser ned i biter). - Mango (liker å fryse ned fersk mango i biter). Ca like mye banen og mango. Kommer an på smaken på mangoen, og hvor søt is du vil ha). - yoghurt naturell og litt appelsinjuice. Begynner med en "slump" av hver også justerer jeg etterhvert. Jo mer væske jo mer flytende/myk blir isen 😊 Blandes sammen i blender😊 Flere som har noen oppskrifter å dele? Endret 1. juli 2021 av Hanneli
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Tykk smoothie som jeg spiser med skje. Mango og tropisk juice. Jordbær, banan og eplejuice. Blåbær og vaniljeyoghurt. Anonymkode: 473ea...837
true aspie Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Spiser et par tre is om sommeren. Har ikke råd til mer.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 grease80s skrev (5 minutter siden): Elsker pastisj is fra Hennig Olsen. Pistasj* fått litt innabords nå?😂 Anonymkode: 9618b...f3b 2
grease80s Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Pistasj* fått litt innabords nå?😂 Anonymkode: 9618b...f3b Hehe ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå