AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Det var virkelig ikke meningen at jeg skulle bli så intenst betatt av henne. Det er egentlig drit slitsomt å tenke på hun til alle døgnets tider, jeg får virkelig ikke nok. Samtidig som vi har fått til å møttes noen få ganger der vi hadde veldig god kjemi. Vi har ringtes mange ganger, samtidig som at jeg åpenbart får "sommerfugler" av hun. Hun tuller å skriver, at jeg er forelsket osv. Men tror dere det er gjensidig da, tør ikke gå for fort frem. Anonymkode: e7f5f...079 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Feil kasus i overskrift. Deretter riktig kasus i første setning. Så galt igjen i andre. Galt igjen i nest side setning. Så riktig i nest siste. Hun/henne. Vær mer konsekvent da. Det er vondt å lese. Takk for meg Anonymkode: ca200...90d 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Tjaaa, kan jo høres slik ut. Nyt sommerfuglene dine og forelskelsen og husk å vise at du bryr deg. Dette innlegget gjorde meg glad. Lykke til ❤️ Anonymkode: 29c57...bac 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil kasus i overskrift. Deretter riktig kasus i første setning. Så galt igjen i andre. Galt igjen i nest side setning. Så riktig i nest siste. Hun/henne. Vær mer konsekvent da. Det er vondt å lese. Takk for meg Anonymkode: ca200...90d Vær nå snill med fyren da ❤️ Ikke alle er like gode i rettskrivning De må få lov å stille spørsmål uansett, eller hva ? Anonymkode: 29c57...bac 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Ja dette ble bare vondt å lese... Hva skjer med dagens ungdom, er dere allergiske mot korrekt bruk av pronomen? Anonymkode: 05f84...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Med den responsen er det fullt mulig gjensidig, god kjemi, hun tuller og sier at du er forelsket, dere har møttes på date og ringes. Høres lovende ut, men for tidlig/lite informasjon å konkludere på. Individuelt på hvor fort man vil gå frem. Jeg ville holdt det gående som før og gått videre naturlig ut i fra responsen. Du merker nok fort om det ikke er interesse der. Lykke til! Anonymkode: 0ecef...95c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå