AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har nylig gått fra samboer som jeg har bodd sammen med i 7 år. Jeg har fått god støtte fra noen veldig gode venner i denne prosessen. Jeg er egentlig en veldig ensom person og lenge vært ensom i forholdet mitt. Nå har jeg endelig klart å gå fra han, da altså med hjelp fra disse personene. De har vært ekstremt viktige i denne prosessen, og nå føler jeg meg litt fortapt, for disse personene er de eneste personene jeg føler meg trygg sammen med, ingen andre. Jeg vil egentlig kun være med dem, og er så ensom når vi ikke er sammen. Jeg ønsker å være sosial, men slik det er nå er alt sosialt som ikke er med disse personene bare et ork. Når jeg sitter alene for meg selv i leiligheten har jeg det skikkelig fælt mens når jeg er sammen med dem så føles livet SÅ bra. Har noen opplevd noe lignende? Jeg føler meg så fryktelig teit som er så «avhengig» av noen bestemte personer på den måten, og forstår det ikke helt selv, er slitsomt. Anonymkode: f02e9...175
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har nylig gått fra samboer som jeg har bodd sammen med i 7 år. Jeg har fått god støtte fra noen veldig gode venner i denne prosessen. Jeg er egentlig en veldig ensom person og lenge vært ensom i forholdet mitt. Nå har jeg endelig klart å gå fra han, da altså med hjelp fra disse personene. De har vært ekstremt viktige i denne prosessen, og nå føler jeg meg litt fortapt, for disse personene er de eneste personene jeg føler meg trygg sammen med, ingen andre. Jeg vil egentlig kun være med dem, og er så ensom når vi ikke er sammen. Jeg ønsker å være sosial, men slik det er nå er alt sosialt som ikke er med disse personene bare et ork. Når jeg sitter alene for meg selv i leiligheten har jeg det skikkelig fælt mens når jeg er sammen med dem så føles livet SÅ bra. Har noen opplevd noe lignende? Jeg føler meg så fryktelig teit som er så «avhengig» av noen bestemte personer på den måten, og forstår det ikke helt selv, er slitsomt. Anonymkode: f02e9...175 Det er en stor påkjenning å skille lag med samboer gjennom flere år. Godt at du har venner som støtter deg. I den tidlige fasen er du veldig avhengig av disse og når dere ikke er sammen føler du deg ensom. Det er en prosess som du må igjennom. Med tiden blir ting lettere og du vil få mer overskudd til å treffe andre eller du finner roen i å være alene. Anonymkode: dccb3...ec6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå