AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #21 Skrevet 3. juli 2021 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Well...hen gikk konsekvent i fotside kjoler og fritt flagrende hår...jeg bare nevner det. Fritt, flagrende hår hadde han neppe. Anonymkode: d5ece...8d3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #22 Skrevet 3. juli 2021 Om jeg hadde vært kristen så ville jeg tolket det som om at jesus er det gode i mennesket, og at det er alle og enhver som kan være (som) jesus. Og jeg tror ikke det blir fred på jord av at noen (en) kommer å fikser det, det blir fred av at mennesker ikke skader andre, løser problemer og sørger for at alle har det ordentlig bra og lever godt. Og i diskusjoner hvor tema får en produktiv, seriøs og god tone, så er det sånn sett mange små jesuser her hele tiden synes jeg! Det er mange her som genuint er opptatt av å lytte og å forsøke å hjelpe trådstarter eller andre med utfordringen de kommer med, og folk følger opp og er der i ukesvis og månedsvis noen ganger. Men ingen bør vente på jesu hjemkomst, for den eventuelle gud venter egentlig bare på at folk skal oppdage at de er jesus, de kan oppføre seg som ham, føle som ham, tenke som ham. Anonymkode: 1054e...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå