tasjansen Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg er en voksen dame som er gift med en fantastisk hjertevarm og god person som stiller opp for alle som måtte ha behov for det. Jeg har vært gift med han i 12 år og vi var begge godt voksne da vi traff hverandre. Jeg har en fortid med overgrep, hvor voldtekt og mishandling var en del av oppveksten min, ( ikke fra foreldre da) og i mange år har jeg gått til behandling for å bearbeide dette. Jeg flyttet fra hjembygden min og hit hvor jeg traff mannen min. Jeg trodde at jeg hadde bearbeidet alt sammen for jeg har ikke hatt noen tilbakefall eller noe i disse 12 årene, og vi har hatt et okay samliv på alle måter. Men i den siste tiden har jeg begynt å få mareritt, jeg klarer ikke å ha sex med han, og jeg sliter i matveien, kanskje fordi det er en følelse jeg kan kontrollere. Jeg har ikke opplevd noe spesielt som gjør at ting skal komme frem igjen men jeg kjenner at mest av alt har jeg lyst til å bare løpe ut døra og ikke vende tilbake, enda jeg elsker han. Hvorfor jeg skriver dette? Vel jeg er redd for at han skal se på meg som en belastning, noe han ikke vet hvordan han skal håntere. Jeg trengte vel bare å få ut tankene mine 1
PM75 Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Kan det være overgangsalderen som påvirker psyken og får frem tidligere traumer? Prat med han, du. Jeg tviler på at han vil se på deg som en belastning.
tasjansen Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2021 PM75 skrev (4 minutter siden): Kan det være overgangsalderen som påvirker psyken og får frem tidligere traumer? Prat med han, du. Jeg tviler på at han vil se på deg som en belastning. Jeg har faktisk tatt blodpøver og diverse prøver men ingen viser overgangsalder
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Skriv ned tanker og følelser, og la han lese det. Og prøv å få noen å snakke med... Anonymkode: 9463e...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå