Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som kjennetegner en god megler?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst en som ikke juger og skryter på boligen mer enn den åpenbart ikke har. En som kontroll-leser teksten i annonsen på objektet han/hun skal selge, og sørger for at tekstene passer bildene. Jeg hater jug og bedrageri i teksten på annonsen.

Jeg har opplevd å se pinetrange soverom beskrevet som "gode soverom med plass til det møblementet du måtte ønske", når det vitterlig ikke er plass til mer enn kanskje ett nattbord på ene siden av sengen, og deretter ikke plass til garderobeskap en gang. Kanskje bare en kommode.

Det kan stå "oppusset toalettrom med vegghengt toalett" når bildet viser et toalett på fot på gulvet, og et rom som bare er malt. Det er ikke "pusset opp" når det bare er malt og ikke noe annet.

Og det som irriterer meg aller mest er når meglere har ment at det KAN BYGGES et ekstra soverom om man vil, ved å f.eks ta en del av stuen. Boligen har 3 soverom, men fordi dette fjerde rommet kan bygges, så står det i overskriften at det allerede har dette rommet ved å kalle det en "lekker 5 roms selges blablabla". Altså de selger den som en bolig med flere rom enn den faktisk har på salgstidspunktet! Irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...