Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle begynne med letrozol neste mens, men har ikke fått mens på 2 mnd etter første vaksinen. Fler?

Burde jeg høre med medicus om å få noe for å få mens? 

Anonymkode: eb2fc...7be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meld inn bivirkning til legemiddelverket og ta kontakt med fastlegen din du!

Anonymkode: 01d0c...799

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg skulle begynne med letrozol neste mens, men har ikke fått mens på 2 mnd etter første vaksinen. Fler?

Burde jeg høre med medicus om å få noe for å få mens? 

Dette er årsaken til at jeg vurderer å ikke ta den nå når jeg skal sette i gang innsett i utlandet i neste syklus-periode... Kjipt å få surr i systemet med menstruasjonen. Spesiellt kjipt når man skal utenlands, og har bare mulighet til å reise innenfor en tidsbegrenset periode... pga jobben. 

Anonymkode: def9a...f87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man kan få no for å få tilbake mensen? Veldig dårlig timing det herre🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Noen som vet om man kan få no for å få tilbake mensen? Veldig dårlig timing det herre🤪

Du må nok bare vente. Når skal du ta andre dose? Tror ikke du kan få noe for å få mens tilbake. Har du noen tegn til mens? Murringer eller lignende? Og har du hatt uregelmessig mens tidligere? 

Anonymkode: 1ab31...d42

Gjest Chroma
Skrevet

Det er visst dessverre en bivirkning man kan få. Snakk med legen din, kanskje du kan få noe for å hjelpe syklusen igang igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt mens siden 4 mai.. har aldri ventet så lenge før. Skal egentlig ta dose 2 i overimorgen

• Liker 1
Skrevet

Min ble 4 dager forsinka av vaksina 😊

AnonymBruker
Skrevet

Og mensen min var en uke forsinka, selv om den vanligvis er som ei klokke -- syklusen FØR jeg tok vaksine! 😮
(At to ting sammenfaller i tid, betyr altså ikke at det er en årsakssammenheng ;))

Anonymkode: 4962e...3ba

• Liker 2
Skrevet (endret)

jeg tok dose 1 den 25/5, og fikk mens på rett tid 12 dager etter. men el ble forskyvd med 2 dager. bruker å ha syklus på 27 dager men nå er jeg på dag 29… så rart 

der kom mensen! 2 dager forsinket 

Endret av 89jenta
AnonymBruker
Skrevet

Har heller ikke fått mens etter vaksine 😩

Anonymkode: fc0fb...342

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har heller ikke fått mens etter vaksine 😩

Anonymkode: fc0fb...342

Har lest at dette skjer i utlandet og. Dette er årsaken til at jeg avbestillte min time i går til vaksine. Kjedelig. Men jeg måtte dersom jeg  skal gå for barneønsket. Har dårlig tid til å vente pga alder. 

Anonymkode: def9a...f87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det når man lar seg injecte med en hastevaksine som ikke er testet før.. helt tragisk at så mange sier ja

Anonymkode: 6feac...40f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Sånn er det når man lar seg injecte med en hastevaksine som ikke er testet før.. helt tragisk at så mange sier ja

Anonymkode: 6feac...40f

Skjønner ikke jeg heller .. 

Anonymkode: 756b5...e25

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...