AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Kunne du vært sammen med en mann som kjemper mot patriarkatet? Anonymkode: 59b17...755
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (6 minutter siden): Definer patriarkiet. Det er patriarkatet som er korrekt. Anonymkode: 79d15...280
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er patriarkatet som er korrekt. Anonymkode: 79d15...280 Det var egentlig ikke poenget. Du må forklare hva du mener dette involverer.
Gjest someone_here Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Det er matriarkatet som er styrende system i Norge. Hvis du vil finne en mann som kjemper mot patriarkatet, må du velge menn fra utlandet.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Ja, den skjønte ikke jeg heller. Det som finnes av patriarkalske ting i Norge, som noen religiøse ritualer etc, er vel ganske frivillig å forholde seg til? Er du muslim? Anonymkode: 279f8...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Synes slike folk som driver på med "White Knighting", er like patetiske som incels, så nei. Hadde ikke giddet å ha en slik i min vennekrets. Det å laste dagens menn for sine forfedres urett er irrasjonellt, å en kan iallefall ikke si at det er patriarkiet som bestemmer i Norge, (med unntak av i Frp). Anonymkode: 5e697...ac5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Glemte en ting. Kanskje det er innen idretten? Er han forkjemper for kvinnelig skiflyging? Anonymkode: 279f8...9cc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 En mann som er opptatt av likestilling, ja Det er attraktivt. Som fokuserer på at mannsrollen i dag er problematisk for mange og som ønsker større åpenhet om at menn har følelser, kan slite med sin psykiske helse, osv. osv. Anonymkode: 9c51e...077 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 Finnes det norske kvinner som ville hatt en man som kjemper FOR patriarktatet? Det må være i andre kulturer i tilfelle. Vi er ferdige med at menn skal styre alt. Likestilling er en selvfølge, men alle har likevel rett til å velge å leve det livet de selv ønsker. Anonymkode: 8b87f...a00
Gjest TheCatLady Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 Det hørtes forferdelig dramatisk ut når det er skrevet sånn. Så for meg en som var overdrevet engasjert i det, men at han er for likestilling er jo bare bra. Trenger ikke å være noe voldsomt engasjert for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå