AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Hei! Det er i dag 18 dager siden jeg skulle hatt mensen. Jeg sluttet på pilla i desember 2020 og hatt regelmessig syklus på ca 25 dager. Tatt en del tester etter forventet mens og alle er negative. Har en del stikking/menssmerter og smerter i korsryggen. Hadde uken før mensen og litt etter veldig ømme bryster men ikke nå lenger. noen som har opplevd lignende? Isåfall var dere gravide? Anonymkode: 07c1d...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hdhdhjdj97 Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Det er i dag 18 dager siden jeg skulle hatt mensen. Jeg sluttet på pilla i desember 2020 og hatt regelmessig syklus på ca 25 dager. Tatt en del tester etter forventet mens og alle er negative. Har en del stikking/menssmerter og smerter i korsryggen. Hadde uken før mensen og litt etter veldig ømme bryster men ikke nå lenger. noen som har opplevd lignende? Isåfall var dere gravide? Anonymkode: 07c1d...384 Jeg glemte også og nevne at jeg mistet uke 4 i midten av mai og var hos gynekolog 1 1/2 uke etter og fikk da beskjed om at at så fint ut og at jeg da hadde eggløsning de nærmeste dagene. Endret 1. juli 2021 av Hdhdhjdj97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 Hadde du vært gravid hadde testen vært positiv for lengst. Syklusen er nok bare klusset seg til etter aborten. Det går seg til Anonymkode: 52fac...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå