AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg ble sykemeldt en uke, pga jeg har en veldig vanskelig livssituasjon der veldig mye har skjedd på en gang, både psykolog og lege anbefalte sykemelding selvom jeg egentlig ikke ville, men vet selv at jeg måtte det, så jeg fikk hentet meg inn igjen etter alt dette. i tillegg har jeg operert og sliter litt som er en av grunnene. fortalte dette til kjæresten, og han ble skikkelig negativ og sa at folk hadde det verre enn meg å klarte fortsatt å jobbe. Så han mente at jeg fint kunne jobbe. Og han vet hva jeg har og går igjennom. Så dette var skikkelig sårende. Han vet hvordan han skal sparke en som ligger nede for det har han alltid gjort. han mener det er så negativt og mener jeg kommer til å miste jobben fordi jeg var sykemeldt en mnd tidligere pga psykisk vold fra hans side, som nesten endte gale. Det var jo ikke min feil, men hans. Som ødela meg så mye. Ja, jeg skulle gått, jeg har prøvd veldig mange ganger… han sier jeg ikke må rote det til siden de ga meg en sjangse. Hadde jo aldri endt opp sykemeldt om jeg ikke var sammen med han. jeg blir så kvalm av dette.. Anonymkode: 6374b...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Er han manipulerende? Får han deg til å føle skyld? Anonymkode: b6d3e...d68
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er han manipulerende? Får han deg til å føle skyld? Anonymkode: b6d3e...d68 Ja, jeg har jo prøvd å slå opp 100 ganger. Greide å flytte til slutt. ja, enormt. Anonymkode: 6374b...1d2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Han bare fortsetter...nå fant han en ny måte å ta deg på. Du må flytte fra ham, til en venninne, mora di, krisesenter,hvor som helst. Dette er det bare du som kan avslutte, du kan ikke tillate ham å oppføre seg slik lenger. Han blir ikke bedre, kun verre. Anonymkode: 03fac...a98 8
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Her har du bare en å skylde på: Deg selv. GJØR NOE DA. Du har vel fungerende føtter? Som kan ta deg ut av døren og inn i en taxi? Hva venter du på? At noen av oss på KG skal si at det er uvanlig å ikke være støttende når partneren er i en vanskelig situasjon? Ja, det er det. Hva mer lurer du på? Og hvorfor leser du? Sitter du ikke i en taxi? Hvorfor ikke dét. 11
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han bare fortsetter...nå fant han en ny måte å ta deg på. Du må flytte fra ham, til en venninne, mora di, krisesenter,hvor som helst. Dette er det bare du som kan avslutte, du kan ikke tillate ham å oppføre seg slik lenger. Han blir ikke bedre, kun verre. Anonymkode: 03fac...a98 Jeg har flyttet. Heldigvis. Jeg vet, har prøvd. Men jeg får det ikke til for han godtar det ikke, han manipulerer meg og klarer å få meg til å bli gang på gang. Nå er jeg så kvalm, og hinn dagen så holdt jeg på å grine under sex, og følte jeg bare ville sparke han vekk. Jeg klarer det faktisk ikke uten hjelp. Så jeg må vel bare leve i det …. Anonymkode: 6374b...1d2
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har flyttet. Heldigvis. Jeg vet, har prøvd. Men jeg får det ikke til for han godtar det ikke, han manipulerer meg og klarer å få meg til å bli gang på gang. Nå er jeg så kvalm, og hinn dagen så holdt jeg på å grine under sex, og følte jeg bare ville sparke han vekk. Jeg klarer det faktisk ikke uten hjelp. Så jeg må vel bare leve i det …. Anonymkode: 6374b...1d2 Feil konklusjon. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (Akkurat nå): Her har du bare en å skylde på: Deg selv. GJØR NOE DA. Du har vel fungerende føtter? Som kan ta deg ut av døren og inn i en taxi? Hva venter du på? At noen av oss på KG skal si at det er uvanlig å ikke være støttende når partneren er i en vanskelig situasjon? Ja, det er det. Hva mer lurer du på? Og hvorfor leser du? Sitter du ikke i en taxi? Hvorfor ikke dét. Hyggelig… hvorfor skal jeg det? Jeg bor jo for meg selv. Trenger ikke være frekk. Anonymkode: 6374b...1d2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (Akkurat nå): Feil konklusjon. Hva er feil her? Anonymkode: 6374b...1d2
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hyggelig… hvorfor skal jeg det? Jeg bor jo for meg selv. Trenger ikke være frekk. Anonymkode: 6374b...1d2 Hvis du ikke bor sammen med ham, hva er da problemet? Har du ikke skjønt at du ikke burde ha en kjæreste som ikke er grei mot deg? Det virker som du trenger en alvorlig wake up call, men mest har lyst på trøst og pleie. Den rollen må andre enn meg fylle. 6
Epictetus Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er feil her? Anonymkode: 6374b...1d2 Altså, vi prater med en person som er i gang med å gå planken ut til et hav med haier, og som insisterer på å spørre om bedre måter å gå ut planken på enn å snu og gå tilbake. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (6 minutter siden): Hvis du ikke bor sammen med ham, hva er da problemet? Har du ikke skjønt at du ikke burde ha en kjæreste som ikke er grei mot deg? Det virker som du trenger en alvorlig wake up call, men mest har lyst på trøst og pleie. Den rollen må andre enn meg fylle. Selvfølgelig skjønner jeg det. Har du noen gang vært i et forhold du ikke har komt deg ut av? Der den andre parten ikke har godtatt det når du har gjort det slutt? Klarer å manipulere hjernen din til å bli selvom du ikke vil? Kommer ned på døren om du ikke svarer ? ringer deg ned etter du har sagt det er slutt? så jo, jeg har faktisk skjønt det for lenge siden. Anonymkode: 6374b...1d2
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig skjønner jeg det. Har du noen gang vært i et forhold du ikke har komt deg ut av? Der den andre parten ikke har godtatt det når du har gjort det slutt? Klarer å manipulere hjernen din til å bli selvom du ikke vil? Kommer ned på døren om du ikke svarer ? ringer deg ned etter du har sagt det er slutt? så jo, jeg har faktisk skjønt det for lenge siden. Anonymkode: 6374b...1d2 Hvor svak er du da? Du klarer ikke å skru av telefonen og låse døren eller reise vekk? 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (Akkurat nå): Hvor svak er du da? Du klarer ikke å skru av telefonen og låse døren eller reise vekk? Handler ikke om det. jo det klarer jeg, det kan jeg ikke pga barn i bildet. Anonymkode: 6374b...1d2
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler ikke om det. jo det klarer jeg, det kan jeg ikke pga barn i bildet. Anonymkode: 6374b...1d2 Finn noen som kan levere ungene for deg da. Problem solved.
got2go Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 Her var det mye selvmedlidenhet og lite handling! 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 Nei, dette er ikke normalt. Og det tror jeg du vet ts, når du kjenner etter ❤️ Du sier det nesten gikk galt for en måned siden pga psykisk vold. Du må komme deg vekk nå. Barna har ikke godt av å bo der, dere må bare vekk nå, før det går galt, og før de også blir skadet. Det er så alvorlig dette er. Ta tak for barnas skyld. Dere fortjener alle bedre, og dere vil få det bedre alene uten han. Anonymkode: 814e0...e74 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #19 Skrevet 2. juli 2021 Spør deg selv hvilket forbilde du ønsker å være for ungene dine. Anonymkode: f28e9...54b 2
CorvusCorax Skrevet 2. juli 2021 #20 Skrevet 2. juli 2021 Du skriver at du er sykemeldt pga. hvordan han har psykisk mishandlet deg, også lurer du på hvorfor han ikke støtter deg? Eh. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå