AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #61 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alt i orden, les hele tråden du Anonymkode: 85a6d...ba0 Ok, leste på oppfordring. Svaret er det samme. Anonymkode: 473be...4e5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #62 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, leste på oppfordring. Svaret er det samme. Anonymkode: 473be...4e5 Ok, takk for ditt bidrag Anonymkode: 85a6d...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #63 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, takk for ditt bidrag Anonymkode: 85a6d...ba0 Værsågod. Håper du lærer noe av det! Anonymkode: 473be...4e5
EmilieH Skrevet 1. juli 2021 #64 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har alltid fått en god morgen- melding sier du jo. Klart du ikke stresser da...hadde ikke jeg gjort heller. Men jeg får altså ingen meldinger hvis jeg ikke skriver først, det er sjelden han skriver på eget initiativ. Så han sender miksede signaler ved å være svært intens når vi faktisk møtes. Anonymkode: 85a6d...ba0 Da burde du ta en prat om hva han egentlig ønsker i relasjon deres! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #65 Skrevet 1. juli 2021 Reagerer på at TS skriver "menn som er veldig viktige i jobben sin"? Menn? Det er faktisk også kvinner som har viktige jobber! Min foreløpige konklusjon er derfor at TS føler seg mindreverdig og bitter - av en eller annen grunn. Anonymkode: edf5c...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #66 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Reagerer på at TS skriver "menn som er veldig viktige i jobben sin"? Menn? Det er faktisk også kvinner som har viktige jobber! Min foreløpige konklusjon er derfor at TS føler seg mindreverdig og bitter - av en eller annen grunn. Anonymkode: edf5c...3c2 Hvorfor tror du det? Vil gjerne høre hva du tenker nærmere. Kanskje jeg kan lære noe om meg selv jeg ikke klarer å se selv? Anonymkode: 85a6d...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #67 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Reagerer på at TS skriver "menn som er veldig viktige i jobben sin"? Menn? Det er faktisk også kvinner som har viktige jobber! Min foreløpige konklusjon er derfor at TS føler seg mindreverdig og bitter - av en eller annen grunn. Anonymkode: edf5c...3c2 Selvsagt er det kvinner med viktige jobber. Og hva er en viktig jobb? Det kan defineres på mange måter. Er bare du som har hengt deg opp i dette av de mange som har svart i tråden. Anonymkode: 85a6d...ba0
Gjest supernova_87 Skrevet 1. juli 2021 #68 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen din, han du bor sammen med og vet at du treffer hver kveld? Det er noe annet å date, føle seg ønsket og prøve å bli kjent enn å ha en ektemann. Det krever flere meldinger, ellers blir det ikke noe forhold heller. Anonymkode: 49102...aa5 Folk er forskjellige. Man må ikke melde for å ønske et forhold eller bli kjent. Det kan man gjøre når man møtes.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #69 Skrevet 1. juli 2021 Jdz skrev (2 timer siden): Herregud, du høres krevende ut. Ja, så absolutt. Har ingen viktig jobb i hele tatt, men en kvinne som forlangte mld. hver dag hadde jeg rett og slett ikke orket. Masete kvinnfolk er stor turnoff for meg. Må sies at jeg ikke er helt ung lenger heller da. Anonymkode: d0037...321
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #70 Skrevet 1. juli 2021 Jeg leste nylig en artikkel om mus (?) som ble delt inn i to grupper. Den ene gruppen fikk mat én gang om dagen til et fast tidspunkt, og den andre gruppen fikk mat med ujevne mellomrom, og da ulike mengder mat. Den sistnevnte gruppen hang rundt matstasjonen hele tiden og ventet på mat, den førstnevnte gruppen var rolige og fornøyde, og gikk kun til matstasjonen når det kom mat (på det faste tidspunktet). Vi mennesker er litt på samme måten: får vi et livstegn på fast tidspunkt, slapper vi mer av. Når livstegn kommer kun nå og da, så sjekker vi mobilen hvert femte minutt- bare for å se om det har kommet noe. Det er slitsomt, og ikke bra for en relasjon. I tillegg starter vedkommende aldri en samtale, det er det TS som gjør. Av min erfaring betyr det kun én ting, og det er ikke noe positivt. Har opplevd det selv, og det er kjempevondt. Anonymkode: a3e65...bf4 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #71 Skrevet 1. juli 2021 Hadde ikke mobil da jeg traff mannen, og fikk det først da vi hadde fått vårt første barn og hadde en bil som var litt tullete med lading. Ikke el bil. Av og til kunne jeg ønske at jeg ikke hadde mobil. Anonymkode: df6c9...57e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #72 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen din, han du bor sammen med og vet at du treffer hver kveld? Det er noe annet å date, føle seg ønsket og prøve å bli kjent enn å ha en ektemann. Det krever flere meldinger, ellers blir det ikke noe forhold heller. Anonymkode: 49102...aa5 Du virker intens og needy. Anonymkode: c849d...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #73 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg leste nylig en artikkel om mus (?) som ble delt inn i to grupper. Den ene gruppen fikk mat én gang om dagen til et fast tidspunkt, og den andre gruppen fikk mat med ujevne mellomrom, og da ulike mengder mat. Den sistnevnte gruppen hang rundt matstasjonen hele tiden og ventet på mat, den førstnevnte gruppen var rolige og fornøyde, og gikk kun til matstasjonen når det kom mat (på det faste tidspunktet). Vi mennesker er litt på samme måten: får vi et livstegn på fast tidspunkt, slapper vi mer av. Når livstegn kommer kun nå og da, så sjekker vi mobilen hvert femte minutt- bare for å se om det har kommet noe. Det er slitsomt, og ikke bra for en relasjon. I tillegg starter vedkommende aldri en samtale, det er det TS som gjør. Av min erfaring betyr det kun én ting, og det er ikke noe positivt. Har opplevd det selv, og det er kjempevondt. Anonymkode: a3e65...bf4 Jepp, definisjonen på hvordan man skaper et hekt. Man blir oppslukt i det dersom man ikke ser varselstegnene. Heldige de som skriver her og ikke er anlagt sånn. Men det er mange som forstår. Takk. Hilsen ts Anonymkode: 85a6d...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #74 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Værsågod. Håper du lærer noe av det! Anonymkode: 473be...4e5 🙄🙄 folk er da forskjellige. Kanskje du skal lære det. Anonymkode: 2a27a...803
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #75 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Reagerer på at TS skriver "menn som er veldig viktige i jobben sin"? Menn? Det er faktisk også kvinner som har viktige jobber! Min foreløpige konklusjon er derfor at TS føler seg mindreverdig og bitter - av en eller annen grunn. Anonymkode: edf5c...3c2 Jeg reagerer på din konklusjon. Den er ganske generaliserende. Og så tror jeg du har hengt deg veldig opp i at kvinner også har viktige jobber og hengt deg opp i å bestemme negative egenskaper hos folk du ikke kjenner. Anonymkode: 2a27a...803 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #76 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 🙄🙄 folk er da forskjellige. Kanskje du skal lære det. Anonymkode: 2a27a...803 Jeg vet det. Men nå er det ikke jeg som sliter med forhold her heller. Men vil man ikke lære, så vil man ikke. Som du sier, folk er forskjellige. Anonymkode: 473be...4e5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #77 Skrevet 1. juli 2021 Skjønner godt hvorfor mange firmaer ikke gidder å ansette kvinner. Er man på jobb er man på jobb, da passer deg seg ikke å sende private meldinger med mindre det er noe alvorlig sykdom eller slikt. Anonymkode: da692...159
Brunello Skrevet 1. juli 2021 #78 Skrevet 1. juli 2021 Dolce skrev (3 timer siden): Da kan jeg minne deg på at for veldig få tiår siden fantes ikke hverken Messenger eller sms. Folk ble kjent med hverandre da også. De datet. De forelsket seg. Fikk barn. Stiftet familie. Og alt dette selv om de ikke kunne sende sms/meldinger mens de var på jobb. Rart, ikke sant? Jeg tror faktisk det var en stor fordel at det var slik.
Brunello Skrevet 1. juli 2021 #79 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner godt hvorfor mange firmaer ikke gidder å ansette kvinner. Er man på jobb er man på jobb, da passer deg seg ikke å sende private meldinger med mindre det er noe alvorlig sykdom eller slikt. Anonymkode: da692...159 Det går fint å sende private meldinger og e-post så lenge man holder seg til det nødvendige.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #80 Skrevet 1. juli 2021 Herregud så barnslig… Anonymkode: 6ad51...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå