AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Så sant de skulle ha tid naturligvis Eventuelt kan de hjelpe med lån av verktøy? Anonymkode: b9cc1...a4a 1
GammelKaktus Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 (endret) Du kan nok spør han om enkle tjenester men det skal ikke misbrukes. Tar det mer enn 5-10 minutter så tenker jeg at du kan betale for hans tid av egen lomme. Verktøy og slikt skal ikke være noe problem å låne, alt ettersom hva slags ordninger dere har hos deg. Endret 2. juli 2021 av FrøkenMånestråle 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Det spørs jo på hvilket betingelser han er engasjert som vaktmester. Jeg vet om borettslag som har vaktmester ansatt i 50% stillingen. Jobben hans er alt fra gressklipping og organisering av dugnad, til å hjelpe folk med å bytte lyspærer. Regner med at han prioriterer, og legger oppgavene inn i arbeidstiden sin. Her jeg bor, har vi en vaktmester som tar seg av ting på fellesarealet. Den enkelte kan kontakte ham, men vil da bli fakturert. Anonymkode: f2d9a...5a3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 19.19): Så sant de skulle ha tid naturligvis Eventuelt kan de hjelpe med lån av verktøy? Anonymkode: b9cc1...a4a Vaktmester i borettslag tar hånd om vedlikehold og bygningsmassen i borettslaget - det vil si at de utfører vedlikeholdsplikten for borettslaget. Jobben er ikke å utføre private småjobber for beboere. Tenk dersom alle i borettslaget bruker 5-10- 15 minutter av vaktmesters tid innimellom? Husk at det er du som betaler for vaktmestertjenester gjennom husleien - å gjøre private småjobber er lite effektivt i det store og det hele. Og får du hjelp, så bør man hjelpe alle andre i borettslaget. Hvorfor lærer du deg ikke å gjøre enkle småjobber selv? Den som vil får til! Hilsen styreleder i borettslag. Anonymkode: 75614...bcb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå