Gå til innhold

Hva har vært dine grunner til å holde noen på gress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser så mange tråder om folk som holdes på gress, men hvorfor skjer det? Hva var dine årsaker for å holde noen på gress, og hva ledet det til? 

Anonymkode: 8425b...ecd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er deilig å ha en backup. Man er sikker på å ikke ende opp alene, liksom. Med det sagt så har jeg sagt til han at jeg ikke er interessert, men han gir seg ikke så da har jeg han bare på snappen min fortsatt og snapper litt nå og da.

Anonymkode: cd051...85b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fwb på gress..han er grei å ha når alt annet slår feil. 

Anonymkode: 93458...a77

Skrevet (endret)

Tja, det var en veldig sjalu kjæreste jeg hadde som jeg holdt på gress en stund etter at jeg faktisk hadde gjort det slutt med han. Jeg orket ikke all sjalusien hans, så det var deilig å slippe det maset og presset daglig. Men samtidig hadde vi hatt utrolig bra sex sammen, så innimellom ble jeg litt overmannet av lyst, så da ringte jeg han og ba han komme innom. Så hadde vi sex.

Hvor lenge dette pågikk husker jeg ikke. En stund. Stakkaren ville jo helst bli sammen igjen, men det hadde jeg ingen planer om.

Tror det endte med at kontakten faset ut gradvis av seg selv, og en siste gang han var hos meg fortalte han at han hadde møtt en jente på tur med danskebåten som han hadde fått god kjemi med. Det var siste gang jeg så han, for etter det ringte jeg han ikke mer. Ga han fred til å dyrke det nye forholdet. Og de ble seriøse.

Såvidt jeg vet er de to sammen enda, og det er snart 30 år siden 😄 

Endret av Million
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ikke visste hva jeg ville.

Anonymkode: bfb99...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...