Gå til innhold

"Skal du bruke Trumf-bonusens" din? JA, SELVFØLGELIG SKAL JEG DET!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jesus. Har jeg gått inn i Trump-appen og aktivert bonusen for bruk på Kiwi så er det da unødvendig å spørre om jeg ønsker å bruke den i kassa. Jeg hadde vel ikke aktivert den hvis jeg ikke ønsket å bruke den. Makan!

Anonymkode: aa8cc...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De spør for å sjekke. Det kan jo være et familiemedlem, altså ektefellen f.eks, som har aktivert det uten at du vet det? Og så hadde du andre planer for Trumf-bonusen og ville spare den, så du sier nei til kassadamen, og går hjem og snakker med ektefellen at han skal slutte og bruke bonusen uten å spørre deg først 😁

Bare et tenkt scenario som kassebetjeningen sikkert vil unngå at ektefolk skal krangle over. "Kassadamen på Kiwi sa at....."

Endret av Million
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Million said:

De spør for å sjekke. Det kan jo være et familiemedlem, altså ektefellen f.eks, som har aktivert det uten at du vet det? Og så hadde du andre planer for Trumf-bonusen og ville spare den, så du sier nei til kassadamen, og går hjem og snakker med ektefellen at han skal slutte og bruke bonusen uten å spørre deg først 😁

Bare et tenkt scenario som kassebetjeningen sikkert vil unngå at ektefolk skal krangle over. "Kassadamen på Kiwi sa at....."

Er det noe å krangle over? Det står uansett da mer tilsvarende bonusen på konto.

AnonymBruker
Skrevet

Er du sånn som blir sur av å få spørsmål om pose også?

NEIDA JEG BARE TAR DET UNDER ARMEN JEG HVA TRODDE DU?

Anonymkode: f40dc...38a

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ta deg sammen. Det er høyst sannsynlig at den ansatte pålagt å spørre om dette!

Anonymkode: e7db8...970

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg hatet å sitte i kassen når jeg jobbet i butikk.

Anonymkode: 1cf41...1ba

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare smile og si ja i stedet for å bruke energi på å hisse deg opp og lage en tråd på KG?

I-landsproblem.

Anonymkode: 07bd2...d9c

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det noe å krangle over? Det står uansett da mer tilsvarende bonusen på konto.

Hva har saldoen på kontoen din med Trumf-bonusen å gjøre?

Jeg spøkte halvveis. Men de er garantert pålagt å spørre om det, for å unngå feil og misforståelser. Jeg har blitt spurt selv flere ganger, og da sier jeg bare "ja" og er fornøyd. Så lett kan det være.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Million said:

Hva har saldoen på kontoen din med Trumf-bonusen å gjøre?

Du ser ikke sammenhengen? 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du ser ikke sammenhengen? 🙄

Ikke med det rasende utsagnet i overskriften, nei?

• Liker 5
Skrevet

Haff. Det er god service å spørre for sikkerhetsskyld. Den ansatte vet ikke om du vil bruke den senere, eller når du aktiverte den. Hva er det med mennesker som synes det er vanskelig å svare på et spørsmål? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg må innrømme at jeg ble sur på det spørsmålet i dag. Sluttet å telle 17 gangen hen spurte direkte/indirekte om jeg skulle ha pose.

En kan faktisk bli irritert når en tydelig gir beskjed om at Nei det trenger jeg ikke...

Anonymkode: 1db3c...06b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

:ler:

Anonymkode: a4ddb...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Fornuftig at de spør, så blir det færre problemer senere. Det er ikke få som krever å få igjen pengene ektemannen/kona/eksen har brukt av bonusen, men istedenfor å ta det med vedkommende krever de at Trumf skal betale dobbelt opp. Har selv jobbet en periode hos kundeservice der, og det er helt utrolig hvor mange som krevde utbetalt tusenvis av kroner som allerede var betalt ut til noen andre. Det er jo ikke sånn at man selv har ansvar for bonuskontoen sin, selvsagt.

Anonymkode: 24e9b...5fd

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Var det slitsomt å si "ja"?

Man møter så utrolig mye dust når man sitter i kassa, det er livsfarlig å gjette seg til hva folk vil.

"Skal du ha kvittering" er både JA SELVSAGT SKAL JEG DET, JEG KAN DA IKKE STOLE PÅ DERE, og NEI HVA FAEN SKAL JEG MED DEN

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Tamsi said:

Var det slitsomt å si "ja"?

Man møter så utrolig mye dust når man sitter i kassa, det er livsfarlig å gjette seg til hva folk vil.

"Skal du ha kvittering" er både JA SELVSAGT SKAL JEG DET, JEG KAN DA IKKE STOLE PÅ DERE, og NEI HVA FAEN SKAL JEG MED DEN

Hva skal man med papirkvittering når man har Trumf og kvittering på telefonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...