AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hva tror du er penest? Hva har du? Ikke vits å svare «begge deler» for vi skal bare ha 1 teppe på stua🙈 Anonymkode: 54fb0...a98
visp Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Under sofabordet. Det blir litt større sjanse for søl og sånt under spisestuebordet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Vi har ingenting nå, men kunne tenkt meg under spisebordet. Anonymkode: 5cd09...352
Meadow Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Vi har bare under stuebordet. Spisestuebordet vårt er veldig stort, så teppet måtte ha vært enormt for å passe med stolene. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Hadde valgt sofabordet hvis jeg måtte velge. Men vi har under begge. Anonymkode: 92ce2...f73 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Sofabordet siden stolen der står stort sett i ro. Stolene ved spisestuebordet trekkes ut og inn, og ofte er det litt tungt å dra ut stoler på teppe. Anonymkode: e3a42...9a4 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 Her har jeg hverken teppe under spisebordet eller stuebordet. Jeg har kun 1 teppe på gulvet i stua. Anonymkode: 82e77...07c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Vi har bare under spisebordet. Sofaen vår er veldig "tung" og fyller rommet, så ved å ha bart gulv som forsetter under sofabordet blir det luftigere. Vi har også noen fargesterke bilder på veggen for å balansere ut sofaen. Spisebordet og stolene er enklere og høyere, så der er det nok luft under. Pga fasongen på rommet er en del av stuen som et eget rom, men spisebordet er for langt for dette rommet. Teppet gjør at det likevel ser riktig ut, siden det tegner opp et nytt rom. Matsøl på teppet er faktisk et begrenset problem hos oss. Når det er små barn i huset er det bare å la dem sitte på en ende, og så flytter vi teppet bort derfra. Andre klarer å spise uten at for mye havner på teppet, og det vasker vi bort med en fuktig klut. Anonymkode: 0bbd5...817
Million Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Jeg ville ikke hatt teppe under spisebordet. Stolene skal dras ut og inn, og folk vil før eller senere søle fra bordet, både mat og drikke. Teppet vil se forferdelig ut etterhvert. Kort og godt; jeg ville ikke hatt teppe under et sted der det skal spises og drikkes. Jeg har ikke teppe under sofaen heller av praktiske hensyn (liker ikke støvsamlere), men om jeg skulle absolutt hatt et teppe hjemme, så hadde det blitt under sofaen og sofabordet. Blir litt lunere for tærne når man sitter der. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Helt ærlig syns jeg det er rart å ha under spisebordet. Det blir jo bare søl Jeg har aldri hatt det, og kommer aldri til å ha det heller. Akkurat nå har vi ingen tepper i stua, men skal kanskje ha et under stuebordet etterhvert. Jeg liker hvor mye mindre støv det er. Foreløpig er det ikke et savn, så det heller mot at det ikke blir teppe der heller. Anonymkode: f0c53...0fc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 Der det er gulvkaldt. Ellers trengs ikke egentlig teppe. Anonymkode: 03e7e...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå