Gå til innhold

Kjenner vi hverandre?

tuji

Anbefalte innlegg

Har ofte lurt på om jeg kjenner noen av dere her inne i virkeligheten.

Tenk om noen av dere er en jeg møter hver dag! Flere som tenker som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA..tenkte på det i dag, og jeg tenkte faktisk på deg, tuji, og lurte på om du var fra Nord-Norge?! Vet ikke hvorfor jeg tenkte på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker sånn ofte jeg; når jeg er på skolen, i Trondheim, osv...

Bare når jeg er "på større steder" altså....

Kan ikke falle meg inn at det er noen her jeg bor.... Den tanken har jeg aldri...

Hmmm... kanskje naboen??? :hoho:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm Jeg tror jeg kjenner deg Tuji... er ikke du fra "nord for sinsen krysset" da.... er sikker på at jeg vet hvem du er... Hun med mørkt langt hår ikke sant?

-Ine2 :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på det hele tiden. Snakker ikke så mye om det, men når jeg gjør, og hører at andre er brukere - daaaa lurer jeg fært på hvem de er her inne... På t-banen? På byen? På café? Joda, vi treffes nok noen av oss innimellom. Jeg blir litt betenkt jeg da, det er jo ikke alt man forteller til alle man kjenner, og så vet du som sitter ved siden av meg på bussen hva jeg tenker om det eller det?

Si hei, neste gang vi går forbi hverandre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken mange ganger...

Litt creepy å tenke på på en måte, men likevel så er det jo litt spennende da... Å ikke vite om venninna di sitter og diskuterer heftig med deg her inne...

Begynte spesielt å tenke på det etter jeg oppdaga at Thea og jeg hadde mange felles kjente... Kunne jo like godt vært en av dem jeg diskuterte med istedenfor Thea, liksom.... :lol:

Verden er ikke stor vet dere... :blunke:

Men jeg tviler på at det er noen fra hjemplassen min som er registrerte her inne....

Har faktisk heller ikke sett noen bosatt i Asker her heller, så det er kanskje bare meg? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :D

Har tenkt på dette, men tror ikke jeg kjenner noen her,...hmmm?!

Litt creepy ja, tenk viss noen vet hvem jeg er liksom?! :lol:

Synes det er greit å være "anonym" her, men det hadde jo vært morsomt å vite om jeg hadde noen kjente her da.Skal innrømme at jeg er ganske nysgjerrig på noen av dere..

Og jeg frir meg ikke helt fra tanken på at kanskje mannen min har vært her inne og "snust" meg opp...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi klager her inne at noen bare er gjest, men vil ha nicknamet så de VET

hvem de taster med.

Så kan vi ikke si hjemme i vår egen stue at vi er på KG?

Ikke til vår beste venn? Litt å tenke på?

Vi tror vi "kjenner" folk vi taster med, men internett er en illusjon. Hvor mange er som er ærlig her inne da? veldig, veldig få.

Tror mange lever i sin fantasiverden her inne. De trenger det også kansje? Noen spurte om inntekt, alle omtrent svarte 400-500000.

Bolig? Da var det ingen som bodde "normalt" heller. Det var boliger på størrelser med hotell.

Hadde jeg ventet litt med dette svaret , så hadde samme gjengen svart på en annen tråd om matbutikker at de bare handler på Rimi/Rema pga. økonomien.

Så komikke her å fortelle meg at noen ikke "pynter" på fasaden sin her inne.

Hvor er alle de arb.ledige, trygdede og de som har kun stønad av sosialkontoret?

undersøkelser viser at de er storforbrukere av slike nettsteder som f.eks Kvinneg.

Så det er en grunn til at du ikke kan si til din venn at du er mye her inne. Hun ville ikke kjent deg igjen på noen av innleggene.

Nå gjelder dette ikke alle så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klager her inne at noen bare er gjest, men vil ha nicknamet så de VET

hvem de taster med.

Så kan vi ikke si hjemme i vår egen stue at vi er på KG?

Ikke til vår beste venn? Litt å tenke på?

Vi tror vi "kjenner" folk vi taster med, men internett er en illusjon. Hvor mange er som er ærlig her inne da? veldig, veldig få.

Tror mange lever i sin fantasiverden her inne. De trenger det også kansje? Noen spurte om inntekt, alle omtrent svarte 400-500000.

Bolig? Da var det ingen som bodde "normalt" heller. Det var boliger på størrelser med hotell.

Hadde jeg ventet litt med dette svaret , så hadde samme gjengen svart på en annen tråd om matbutikker at de bare handler på Rimi/Rema pga. økonomien.

Så komikke her å fortelle meg at noen ikke "pynter" på fasaden sin her inne.

Hvor er alle de arb.ledige, trygdede og de som har kun stønad av sosialkontoret?  

undersøkelser viser at de er storforbrukere av slike nettsteder som  f.eks Kvinneg.

Så det er en grunn til at du ikke kan si til din venn at du er mye her inne. Hun ville ikke kjent deg igjen på noen av innleggene.

Nå gjelder dette ikke alle så det er sagt.

Du har sikkert mye rett i det. :)

Men........... Hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen kjente her, men man vet jo aldri da....... :roll:

Når et gjelder å være ærlig så skal gudene vite at det er mye rart på nett. Er nok mange som fraskriver seg all mulighet til å møte andre fordi de utgir seg for å være noe helt annet enn det de i virkeligheten er. Men slike steder som dette skulle da være den enkleste plassen å være ærlig på??

Prøver å være ærlig uansett hvor på nettet jeg er, og her inne er det i hvertfall ikke no problem. Er jo ingen som vet hvem jeg er jo........ :briller:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuups!! :o

Oppdaget plutselig at jeg visstnok kjenner noen her inne likevel jeg. Er jeg også "oppdaget" mon tro........... :roll:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor mange av folk i min lille kommune som er på Kvinnneguiden forum, men en del av dem kjenner meg helt sikkert igjen.

Jeg har jo bildet mitt her, ikke helt nytt, men dog. Og "Finsland" i profilen.

I det siste har jeg møtt en del damer som hilser og smiler uten at jeg noen gang har snakket med dem.

Bare hyggelig det. Bare de ikke begynner å slå i stedet.. :o

Og Hege er mitt navn, ikke et nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...