AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Er det nøtter i NonStop? Spiste NonStop i går, men reagerte ikke, og jeg er kjempeallergisk mot nøtter… Anonymkode: d725e...122
Berentsens Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Nei, det er det ikke. Men det kan være spor av nøtter. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Er det nøtter i Pringles, da? Anonymkode: d725e...122
Berentsens Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Du får sjekke selv: https://www.pringles.com/no/home.html
Ullvott Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Da tror jeg du har svaret selv, altså. Det står på pakka at Non Stop KAN inneholde spor av nøtter. Det betyr ikke at de MÅ inneholde det, men at det har vært nøtter i lokalet en eller annen gang. Pringles inneholder heller ikke nøtter. Og hvis du lurer på flere matvarer: google navnet på matvaren + innhold 1
Mezzosoprena Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Hvorfor lurer du på om det er nøtter i NonStop hvis du IKKE fikk noen allergisk reaksjon? Og hvis du er KJEMPEALLERGISK mot nøtter, nekter jeg å tro at du ikke sjekker innholdet før du spiser... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå