Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg mitt første "oppdrag" som frivillig, hentet en eldre dame og kjørte henne til og fra legen.

Siden jeg har tid og energi på formiddagen, tenkte jeg at dette kunne være noe fornuftig å bruke tiden på.

Noen andre som har erfaring med frivillig arbeid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Har jobbet frivillig på en miljøcafé for rusmisbrukere. Det er veldig givende. :-D

Skrevet

Det er utrolig givende å være frivillig, selv om jeg ikke for øyeblikket er det. Men har vært, for røde kors. Har planer om en gang å bli det igjen, men akkurat nå passer det litt dårlig.

Skrevet
I dag hadde jeg mitt første "oppdrag" som frivillig, hentet en eldre dame og kjørte henne til og fra legen.

Siden jeg har tid og energi på formiddagen, tenkte jeg at dette kunne være noe fornuftig å bruke tiden på.

Noen andre som har erfaring med frivillig arbeid?

Wow! Deg ser jeg opp til, inar! Ikke bare fordi du 'faktisk' gjør 'det' men bare for å tenke tanken egentlig. Bare det er i seg selv en god ting syns jeg. Jeg tror ting henger sammen, og det sier sikkert mye om det i andre 'u' frivillige øyeblikk også :)

Jeg må få legge til at du i så måte er flinkere enn meg. Jeg er ingen 'frivillig' nå, men det er flott at du er det!

:smilyblomst:

Skrevet

Jeg er ikke frivillig, men jeg kunne tenkt meg å være det. Jeg undersøkte for en stund siden på FOD-gården (Foreningen for omplassering av dyr), og der trenger de alltid hjelp. Men det er langt inni bushen (iallfall for meg som ikke har bil eller lappen), så derfor ble det ikke noe av. Men jeg kunne absolutt tenkt meg å jobbe som frivillig på noen steder. (Ikke overalt, jeg er nok dessverre litt kresen på hvor..)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg jobber som frivillig hos Foreningen for omplassering av dyr en kveld i uka og storkoser meg med det.

Skrevet

Takk Kafka :)

Gjør dette like mye for meg som for de som trenger hjelpen, for det gir jo meg noe å gjøre på formiddagen. Men saken er at det er mange som trenger hjelp, og det er mange som gir. Tall viser at på Frivillihetssentralen jobbet folk frivillig i 04 for 11 årsverk, det er MYE.

Skrevet
:klappe: Har ingen erfaring med frivillig arbeid, men har stor respekt og beundring for dere som gjør dette! Dere gjør verden til et bedre sted for mange ;)
Skrevet

Jeg er med i frivillighets sentralen i her i Bergen og er beredskapshjem for omplasserings hunder. Veldig givende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...