AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Er det noen som har tips? Det gjelder en norsk nettbutikk med lager i Norge. Jeg handlet og bestilte hjemlevering. De hevder at de sendte pakken på et visst tidspunkt, men Bring bekrefter at de ikke fikk hentet pakken fordi den ikke var der. Nettbutikken hevder at jeg har mottatt den og vil ikke sende ny vare eller refundere. De har gått helt i vranglås. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 64163...491 1
Million Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 (endret) Har du det skriftlig (på sms eller epost?) det Bring sier? I så fall, har du det, hadde jeg kontaktet Forbrukerrådet. De kan ofte hjelpe. Jeg fikk god hjelp av dem en gang jeg hadde en klagesak mot BabyShop. Endret 1. juli 2021 av Million 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Million skrev (4 minutter siden): Har du det skriftlig (på sms eller epost?) det Bring sier? I så fall, har du det, hadde jeg kontaktet Forbrukerrådet. De kan ofte hjelpe. Jeg fikk god hjelp av dem en gang jeg hadde en klagesak mot BabyShop. Bring har sendt e-post dirkete til nettbutikken og bekreftet at de aldri har mottatt pakken (med meg som kopimottager). Tusen takk for tips! Anonymkode: 64163...491 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Har du betalt med kredittkort? Krev pengene tilbake fra kredittkortselskapet, så tar de jobben med å røske opp i useriøse nettbutikker. Anonymkode: 3cb37...25d 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du betalt med kredittkort? Krev pengene tilbake fra kredittkortselskapet, så tar de jobben med å røske opp i useriøse nettbutikker. Anonymkode: 3cb37...25d Har betalt med kredittkort ja. Da skal jeg ta kontakt. Blir så frustrert over så dårlig kundeservice. Vil jo helst at de skal ta til fornuft. Men det er kanskje ikke verdt tiden. Anonymkode: 64163...491 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som har tips? Det gjelder en norsk nettbutikk med lager i Norge. Jeg handlet og bestilte hjemlevering. De hevder at de sendte pakken på et visst tidspunkt, men Bring bekrefter at de ikke fikk hentet pakken fordi den ikke var der. Nettbutikken hevder at jeg har mottatt den og vil ikke sende ny vare eller refundere. De har gått helt i vranglås. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 64163...491 Reklamer på transaksjonen via banken din. Anonymkode: 1a5df...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Det er selger som bærer risiko helt frem til varen er mottatt av kjøper. Det er de som i utgangspunktet skal bevise at varen er levert. Når fraktselskapet og du kan bekrefte at den ikke er mottatt, så er det vel ingen sak? Oppdater oss gjerne når du får svar etter bring sin epost 😊 Anonymkode: 3122d...c7a 2
nomore82 Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Informer de om at dersom de ikke rydder opp umiddelbart så reklamerer du til kortselskapet, krever dekningskjøp og drar de til forbrukerrådet om nødvendig for å få kravet igjennom. Hvilken nettbutikk er dette? 1
Gjest Chroma Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 De har jo ingen sak når bring bekrefter at varen ikke er levert? Bør være en enkel sak å få igjen pengene.
Million Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Jeg skulle også likt å vite hvilken nettbutikk dette er, som nekter fremdeles når Bring faktisk har bekreftet at pakken aldri ble sendt! 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 Million skrev (2 minutter siden): Jeg skulle også likt å vite hvilken nettbutikk dette er, som nekter fremdeles når Bring faktisk har bekreftet at pakken aldri ble sendt! Jeg også! Anonymkode: 1c204...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå