AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hva gjorde at det tilslutt ble dere allikevel? Bare nysgjerrig etter en diskusjon med ei venninne som mener at det er ganske vanlig. Kan ikke si jeg har hørt så mange eksempler på det? Anonymkode: 994cf...624
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Vanlig, nei. Noen ganger tar det litt tid å bestemme seg uten at noen ser etter andre av den saks skyld, men å bli holdt på gress, da tenker jeg at det er fler involvert, at noen ser etter noe bedre enn deg. Bli et par med en slik en, som bare tar deg fordi personen ikke fant noe bedre. Nei da er man ganske desperat tror jeg. Tror ikke det er vanlig nei. Anonymkode: 2aef6...399 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Ja, har vært i en sånn situasjon selv, men tror ikke det er vanlig. Eller, er ikke helt sikker på om det er dette du mener, men han og jeg hadde forhold på hver vår side som vi ikke ønsket å være i, og hadde et nært vennskapsforhold (med flørting, upassende for en som er i forhold men ikke noe intimt/seksuelt) i mange år. Jeg gikk fra typen min og han gjorde det samme litt tid etterpå. Vi er sammen i dag og har det veldig fint, men det har vært tøft. Anonymkode: 1fd05...eab 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Ja, jeg ble holdt på gress i mange år......men skjønte det ikke🙈 Har i ettertid skjønt at han holdt «alle dører åpne» samtidig som jeg tolmodig ventet fordi jeg var forelsket og totalt blind. Anonymkode: 7b655...050 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Av alle de jeg har hørt om, har ikke noen av dem endt opp sammen nei... Anonymkode: de29d...f3e 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har vært på gress i et par år. Synes det er ensidig kosthold, men det er litt utvikling hos den andre parten nå, så håpet lever. Personen er selvsagt i et forhold. Anonymkode: 24ebd...7fa 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 Tja, jeg har en som holdt meg litt på gress da jeg var rundt 20 og som noen år senere mente jeg var Kvinnen i hans liv og the one that got away. Det ble ikke oss, vi datet litt, men det var liksom ikke det samme, jeg var ikke den samme, følelsene var ikke de samme, øyeblikket var litt borte. Får jeg hjertet litt knust en gang, så er det som det ikke er så lett å bli forelsket på nytt i samme person. Men føler ikke det er så uvanlig historie da, at man kanskje har blitt holdt litt på gress fordi ene parten holdt på med noen andre eller ville være singel akkurat da eller skulle flytte bort for en periode eller det på andre måter var dårlig timing. Men når den de har på gress forsvinner, så får de panikk. Anonymkode: 6f3fa...046 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Vi hadde en fling som tok slutt på grunn av noen grunnleggende livsvalg. Ti år etterpå og helt uten at det var kontakt med oss var vi fremdeles hverandres referanse for ekte kjærlighet. Da vi initierte første kontalt etter så mange år var vi straks tilbake der vi avsluttet sist. Dette er igjen nå snart ti år siden, og kjærligheten er dyp og varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå