Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle!

jeg er gravid i uke 37 og har idag vært i passelig dårlig form. Startet imorges da jeg var på butikken å handlet. Ble plutselig skjelven, svak og tungpustet. Tenkte lavt blodsukker, så avbrøyt handlingen å kjøpte meg en sjokolade å gikk i bilen å satt meg. Tross for at jeg hadde spist frokost bare en time tidligere. Kvikknet til, men har iløpet av hele dagen vært i uggen form og totalt 3 ganger har jeg fått den store skjelven over meg å nødt å legge meg ned. Kaldsvetter og føler meg passelig svimmel. Er det noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: fbf74...191

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være psykisk, blodmangel eller noe annet eller ingenting. Ring føden? Kroppen kan jo reagere på forskjellige måter på forskjellige ting. Man har generelt sett lav terskel for å ta deg inn og ta et blodtrykk og en liten sjekk i uke 37😊

Anonymkode: c9e1e...8a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei alle!

jeg er gravid i uke 37 og har idag vært i passelig dårlig form. Startet imorges da jeg var på butikken å handlet. Ble plutselig skjelven, svak og tungpustet. Tenkte lavt blodsukker, så avbrøyt handlingen å kjøpte meg en sjokolade å gikk i bilen å satt meg. Tross for at jeg hadde spist frokost bare en time tidligere. Kvikknet til, men har iløpet av hele dagen vært i uggen form og totalt 3 ganger har jeg fått den store skjelven over meg å nødt å legge meg ned. Kaldsvetter og føler meg passelig svimmel. Er det noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: fbf74...191

Ta kontakt med lege/sykehus du :) 

Anonymkode: 719be...632

AnonymBruker
Skrevet

Ring føden! Det må ikke være noe, men så nær termin tar man INGEN sjanser! 

Anonymkode: 22678...36e

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Plutselig veldig dårlig form, så ringer man føden. 

Anonymkode: 140c0...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...