AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg er en kvinne på 31 år som trenger en ekstra inntekt da jeg er student og tjener ikke godt på jobben ved siden av. Jeg har såpass fullt studie at jeg ikke kan ta en vanlig ekstra jobb ved siden av den andre, og tenker derfor litt utenfor boksen. Jeg er ikke utdannet massør, men har jobbet som ufaglært massør for noen år siden på et spa og fikk veldig gode tilbake meldinger. Jeg har også massert familie og venner som sier jeg er veldig flink. Jeg tenker nå litt på om jeg skal tilby å komme hjem til folk å massere, til en litt billigere penge enn salongene tilbyr. Men så lurer jeg jo på om det er marked for det, så jeg tenkte å høre her om dere som leser denne tråden kunne tenkt dere det? Dere som er glad i massasje altså ☺️ Anonymkode: f67bb...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg legger til at hvis jeg såklart hadde tjent en del på dette, skal jeg såklart skatte av inntekten ☺️ Ts Anonymkode: f67bb...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ringhalelemur Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 Mulig jeg er paranoid, men jeg ser for meg at det er en ganske stor risiko for at noen av de som ønsker en massør hjem til seg er ute etter litt mer enn bare massasje. Vær forsiktig så du ikke havner i noen ekle/skumle situasjoner! Har inntrykk av at massører ofte utsettes for seksuell trakassering, og tipper at det ikke blir bedre når du er hjemme hos folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Del Skrevet 1. juli 2021 Ringhalelemur skrev (Akkurat nå): Mulig jeg er paranoid, men jeg ser for meg at det er en ganske stor risiko for at noen av de som ønsker en massør hjem til seg er ute etter litt mer enn bare massasje. Vær forsiktig så du ikke havner i noen ekle/skumle situasjoner! Har inntrykk av at massører ofte utsettes for seksuell trakassering, og tipper at det ikke blir bedre når du er hjemme hos folk. Tenkte det samme. Vær forsiktig!! Anonymkode: c2ed1...310 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 Aldri i verden om jeg ville hatt en ufaglært på hjemmebesøk. Anonymkode: 55cdc...6d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 Da får de heller komme hjem til deg, eller om du kan være i et rom hos faren din i trygge omgivelser. Er mye rart der ute, og massasje pirrer menn. Kanskje bare massere damer? Anonymkode: e3ce5...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 Det vil jeg tro. Særlig f.eks. hos eldre mennesker som ikke har anledning til å reise så mye. Jobbet på omsorgsboliger med eldre da jeg var student og det var vanlig at frisører kom dit annenhver uke slik at de eldre kunne få fikset håret sitt. Anonymkode: f27f5...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. juli 2021 #8 Del Skrevet 1. juli 2021 Ja, takk. Gjerne en massør hjemme hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå