Gå til innhold

Dere som er i aldersgruppen 25-39 som bor i Oslo. Har dere fått melding om vaksine enda?

alix

Anbefalte innlegg

Hører om noen som har fått det allerede selv om den "offisielle" oppstarten skulle være rundt den 12? Du som har fått, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, 34. Men det er kanskje forskjell på hvor langt de ulike bydelene har kommet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om veldig mange. Både i 20 og 30 årene. Ulike bydeler. Men ikke fått selv.

Endret av rosemarin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere i bydel grunerløkka som fikk første dose i forrige uke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk mitt første stikk i dag. Alle vennene mine har fått innkalling nå, vi er 32-33 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk innkalling tidligere denne uken. Bydel Frogner. Født i 92. Fikk time 12. juli.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 39 og fikk sms om at jeg kunne bestille time på tirsdag i forrige uke. Fikk time 2 dager senere.
Jeg leste på bydelen sin side at de begynte med de som var eldst i den gruppen også jobber de seg nedover. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg er 39 og fikk sms om at jeg kunne bestille time på tirsdag i forrige uke. Fikk time 2 dager senere.
Jeg leste på bydelen sin side at de begynte med de som var eldst i den gruppen også jobber de seg nedover. 

Hørte det i min bydel og. Men så har jeg plutselig hørt om en som er et par år yngre enn meg i samme bydel som har fått, så virker jo også litt tilfeldig🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og min samboer fikk melding i slutten av forrige uke. Vi er 26 og 28 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja, flere har fått. Så vet jeg om at par som selv har tatt kontakt med sin bydel (gamlebyen og st.haugen) og dermed fått time til neste uke igjen. Så det går jo an å ta en tlf å høre, men jeg tror nok ikke sms’en er langt unna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lisaleah skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Ja, flere har fått. Så vet jeg om at par som selv har tatt kontakt med sin bydel (gamlebyen og st.haugen) og dermed fått time til neste uke igjen. Så det går jo an å ta en tlf å høre, men jeg tror nok ikke sms’en er langt unna. 

Trodde ikke man skulle ta kontakt selv, men vente på sin tur? Litt rart hvis folk får «sneket» i køen sånn da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Trodde ikke man skulle ta kontakt selv, men vente på sin tur? Litt rart hvis folk får «sneket» i køen sånn da?

Tror ikke vaksineplassene praktiserer sniking i køen altså, håper værtfall ikkr det. Er vel kanskje mer at de har noen smutthull her og der. Jeg vet ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

alix skrev (På 1.7.2021 den 14.25):

Hører om noen som har fått det allerede selv om den "offisielle" oppstarten skulle være rundt den 12? Du som har fått, hvor gammel er du?

Bor i bydel Gamle Oslo, er 35, fått første dose forrige uke. Får siste i september. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khadira skrev (1 time siden):

Fikk melding i går, er 26 og bor i bydel St Hanshaugen

Registrerte du deg på kommunens nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...