Gå til innhold

Dere som er i aldersgruppen 25-39 som bor i Oslo. Har dere fått melding om vaksine enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører om noen som har fått det allerede selv om den "offisielle" oppstarten skulle være rundt den 12? Du som har fått, hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 34. Men det er kanskje forskjell på hvor langt de ulike bydelene har kommet. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hørt om veldig mange. Både i 20 og 30 årene. Ulike bydeler. Men ikke fått selv.

Endret av rosemarin
  • Liker 2
Skrevet

ja, har fått. 35 år.

• Liker 2
Skrevet

Vet om flere i bydel grunerløkka som fikk første dose i forrige uke. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, fikk mitt første stikk i dag. Alle vennene mine har fått innkalling nå, vi er 32-33 år.

• Liker 2
Skrevet

Fikk innkalling tidligere denne uken. Bydel Frogner. Født i 92. Fikk time 12. juli.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er 39 og fikk sms om at jeg kunne bestille time på tirsdag i forrige uke. Fikk time 2 dager senere.
Jeg leste på bydelen sin side at de begynte med de som var eldst i den gruppen også jobber de seg nedover. 

• Liker 2
Skrevet
MissStiles skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg er 39 og fikk sms om at jeg kunne bestille time på tirsdag i forrige uke. Fikk time 2 dager senere.
Jeg leste på bydelen sin side at de begynte med de som var eldst i den gruppen også jobber de seg nedover. 

Hørte det i min bydel og. Men så har jeg plutselig hørt om en som er et par år yngre enn meg i samme bydel som har fått, så virker jo også litt tilfeldig🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Både jeg og min samboer fikk melding i slutten av forrige uke. Vi er 26 og 28 år.

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Ja, flere har fått. Så vet jeg om at par som selv har tatt kontakt med sin bydel (gamlebyen og st.haugen) og dermed fått time til neste uke igjen. Så det går jo an å ta en tlf å høre, men jeg tror nok ikke sms’en er langt unna. 

• Liker 1
Skrevet
lisaleah skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Ja, flere har fått. Så vet jeg om at par som selv har tatt kontakt med sin bydel (gamlebyen og st.haugen) og dermed fått time til neste uke igjen. Så det går jo an å ta en tlf å høre, men jeg tror nok ikke sms’en er langt unna. 

Trodde ikke man skulle ta kontakt selv, men vente på sin tur? Litt rart hvis folk får «sneket» i køen sånn da?

• Liker 1
Skrevet
rosemarin skrev (1 time siden):

Trodde ikke man skulle ta kontakt selv, men vente på sin tur? Litt rart hvis folk får «sneket» i køen sånn da?

Tror ikke vaksineplassene praktiserer sniking i køen altså, håper værtfall ikkr det. Er vel kanskje mer at de har noen smutthull her og der. Jeg vet ikke.

• Liker 1
Skrevet

Fikk sms på søndag, time i går. 35 år 😊

• Liker 1
Skrevet

Ja, fikk sms og har bestilt time. Er 37 år.

• Liker 1
Skrevet

Ja, fikk i går. Er 34 år. 

Skrevet
alix skrev (På 1.7.2021 den 14.25):

Hører om noen som har fått det allerede selv om den "offisielle" oppstarten skulle være rundt den 12? Du som har fått, hvor gammel er du?

Bor i bydel Gamle Oslo, er 35, fått første dose forrige uke. Får siste i september. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk første stikk for tre dager siden. 34 år i Ullern bydel.

Skrevet

Fikk melding i går, er 26 og bor i bydel St Hanshaugen

Skrevet
Khadira skrev (1 time siden):

Fikk melding i går, er 26 og bor i bydel St Hanshaugen

Registrerte du deg på kommunens nettside?

• Opprett ny...