AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Var på ultralyd, og jordmoren henviste meg videre til en lege som skal se nærmere på blodårene til hjertet. Hvor stor er sjansen for at noe er alvorlig galt? Anonymkode: e8479...c60
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Det kan umulig vi her svare deg på men uansett lykke til❤️ Anonymkode: 703e7...ab8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Beklager, men det er umulig for oss å svare på. Ring heller tilbake til jordmoren for en prat. Anonymkode: 9a5e4...ac9 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Det fins utrolig mange varianter og det trenger ikke bety at det er noe «farlig», så du må nesten bare vente til du får time til ultralyd og se hva de sier der. Ring heller jordmora som de andre her sier og forhør deg med henne 😊 Anonymkode: fc3ad...e92 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Var på ultralyd, og jordmoren henviste meg videre til en lege som skal se nærmere på blodårene til hjertet. Hvor stor er sjansen for at noe er alvorlig galt? Anonymkode: e8479...c60 Det er helt utrolig hva de kan fikse i dag altså. Jeg kjenner flere som fikk samme beskjed som deg og i dag har de helt friske barn . Du jeg forstår følelsene dine. Jeg har selv fått dårlige nyheter på ultralyd og alt var en thriller frem til babyen ble født. Riktignok ikke hjerteproblemer, men noe annet som der og da føltes utrolig dramatisk. Nå er baby frisk og fin, fordi ble fulgt opp av de utrolige dyktige menneskene vi har på sykehusene i dag. Det er så ufattelig mye rart som kan skje med hjertet uten at det er farlig overhode. De er bare ekstremt nøye og sjekker alt, nettopp for å gi barnet ditt best mulig start på livet. Dette skal gå bra. Anonymkode: 868ed...107 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Dette trenger ikke være farlig. Jeg fikk samme beskjed, og barnet mitt ble født med en hjertefeil. Hjertet er nesten helt bra nå, og barne får god oppfølging. Dere blir godt tatt vare på, ts. Anonymkode: 5c2a4...e49 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå