AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 I dag litt før kl.09 skvatt jeg til av at noen tok i dørhåndtaket/prøvde å åpne døra. Jeg rakk ikke å komme bort til døre før vedkommende begynte å gå vekk, jeg fikk dog med meg at det var en mann i en rød jakke. Han ringte ikke på, heller ikke banket på. Jeg hørte at han gikk utenfor her etterpå så ble det stille. Det skal sies at jeg bor i et hus med to andre leiligheter, spurte huseier om det var han som prøvde å komme inn - det var det ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke, det skal sies at jeg sliter med sosialangst og jeg har en tendens til å overreagere, så nå spør jeg dere - hva hadde dere tenkt/hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: dbf6a...cd6
Honey Dew Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Det er vel noen som har tatt feil av dørene da.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Først så ville jeg reagert ved å alltid låse døra heretter. Deretter ville jeg sjekket med beboerne i de andre leilighetene om de kjente til hvem det kan ha vært. Sannsynligheten er veldig stor for at han bare gikk feil. Det er min største skrekk når jeg skal til noen og jeg ikke vet hvilken dør som er riktig (sliter med angst). Hadde ingen visst hvem det kunne være, ville jeg hatt øynene åpne en stund, men ikke stresset mer med det, med mindre det skjedde igjen. Anonymkode: 10b19...989 1
Chantielle Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg