knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #81 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs om du ikke fikk tilbake lappen for tidlig. Hvorfor kjører du fort? Har du en ukomfortabel stinkende møkkabil som du vil tilbringe minst mulig tid i? Anonymkode: 5d954...d27 Kjøre for fort? Når gjorde jeg det? hvis du ikke har lest fra meg tidligere eller er ny her mistet jeg den pga jeg og noen kamerater trente/lekte på en øde parkeringsplass ved Beitostølen 1 januar i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #82 Del Skrevet 3. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Er ikke kopier nei men samme tema ja, jeg har da ikke mistet lappen i en mnd for lek og en mnd for fart, en mnd for mobilbruk, en mnd for fylla, en mnd for kollisjon, en mnd for å stikke fra en kontroll…. jeg mistet lappen i 6 mnd for «lek» og har opprettet forskjellige tråder om det og andre alvorlige trafikkulykker som ikke har resultert i førerkortbeslag, hvordan du kan si de er identiske fatter jeg ikke. men skulle gjerne vært et troll jeg, for jeg hater sol 👍 Ikke identiske men nær identiske. Samme tema, samme argumenter, samme klaging og samme historie. Bare slutt og kom deg ut og kjør litt. Alle er lei av trollingen din. Anonymkode: 54106...eef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #83 Del Skrevet 3. juli 2021 Kunne du kjørt meg til Jessheim i kveld? Mistet lappen selv jeg ass. Håper du kan hjelpe meg bro 👊 Anonymkode: 299b8...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #84 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke identiske men nær identiske. Samme tema, samme argumenter, samme klaging og samme historie. Bare slutt og kom deg ut og kjør litt. Alle er lei av trollingen din. Anonymkode: 54106...eef Såklart må det være samme tema?? Har jo de samme argumentene selv om jeg har flere tråder og klaging blir det jo når jeg er urettferdig behandlet eller hvertfall føler meg slik, og historien forandrer seg vel ikke fra dag til dag???? nå er det dessverre du som troller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #85 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kunne du kjørt meg til Jessheim i kveld? Mistet lappen selv jeg ass. Håper du kan hjelpe meg bro 👊 Anonymkode: 299b8...87d Nei dessverre, holder meg milevis unna Oslo og viken områdene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #86 Del Skrevet 3. juli 2021 3 minutter siden, knulleGuden666 said: Nei dessverre, holder meg milevis unna Oslo og viken områdene Det var bombe. Kos deg videre da harrytassen ræggertryne Anonymkode: 299b8...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #87 Del Skrevet 3. juli 2021 knulleGuden666 skrev (29 minutter siden): Såklart må det være samme tema?? Har jo de samme argumentene selv om jeg har flere tråder og klaging blir det jo når jeg er urettferdig behandlet eller hvertfall føler meg slik, og historien forandrer seg vel ikke fra dag til dag???? nå er det dessverre du som troller Ja, når man oppretter 5 nær identiske tråder er det viktig at de har samme tema. Det blir stusselig å trolle med kun en tråd. Trollolololo Anonymkode: 54106...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #88 Del Skrevet 3. juli 2021 knulleGuden666 skrev (På 1.7.2021 den 18.07): Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 Tror du ja Anonymkode: 97a9d...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. juli 2021 #89 Del Skrevet 3. juli 2021 Brunello skrev (På 1.7.2021 den 18.11): Ut i fra det du har skrevet tidligere, tipper jeg du kommer til å miste den på nytt ganske raskt. Da er vi to som tenker det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2021 #90 Del Skrevet 3. juli 2021 (endret) Det er ikke alltid man er enig i regler og lovverket, men man må bare forholde seg til det allikevel. Jeg, for eksempel, synes det er idiotisk at den som er anmeldt i en straffesak kan lyve som mye vedkomne vil med politiets tillatelse, men sånn er det, og det er ikke så mye jeg kan gjøre med det annet enn å godta at det er sånn. Endret 3. juli 2021 av Gjenferdet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #91 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Arti ord ettersom trådene hans er kopier av hverandre og kun er opprettet som forsøk på å provosere. I call troll. Basert på de gjentatte og nær identiske innleggene dine troller du. Anonymkode: 54106...eef Fint at du passer på og gjør viktige saker. Anonymkode: 63705...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 3. juli 2021 #92 Del Skrevet 3. juli 2021 knulleGuden666 skrev (På 1.7.2021 den 18.29): Kjører du aldri for fort eller gjør annet som kan resultere i bøter og miste av førerkortet? jeg kjører forsiktig og ansvarsfullt i trafikken, men er jo såklart glad i litt lek og moro også, i mitt hue er det ikke galt å leke/trene litt på en øde parkeringsplass spesielt når kamerater er rundt og passer på ifall et barn eller noe dukker opp av intet. jeg er hvertfall ikke redd for å tilstå at jeg kunne ha mistet førerkortet flere ganger i mitt liv, det gjelder alle men ikke alle innrømmer det. Jeg hadde ikke klaget om jeg mistet det av en grunn, men det med meg var en politifeil av overivrige politifolk som kun er ute etter å ødelegge for bygdefolket som meg, de får heller fokusere på det viktige nemlig trafikksikkerheten langs veiene Jeg kan svare for meg selv. Jeg har aldri kjørt på en måte som kan resultere i at jeg mister lappen. Jeg har hatt lappen i maaaange år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #93 Del Skrevet 3. juli 2021 Knulleguden, gratulerer! 🤗 Jeg vet det ikke har noe med saken å gjøre, men jeg håper du tar hensyn til alle som øvelseskjører der ute på landeveien! Du høres ut som den typen som foretar farlige forbikjøringer eller blinker med lysene bak. Misforstå meg rett. Anonymkode: 9b0c7...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #94 Del Skrevet 3. juli 2021 Når det er såpass forbudt å dømme så må man dømme litt der det er ‘lov’ å dømme. 🙈🙈🙈 Anonymkode: 63705...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #95 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fint at du passer på og gjør viktige saker. Anonymkode: 63705...e4b Som å svare på innlegg du finner uinteressante mener du? Trollolololo Anonymkode: 54106...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #96 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, når man oppretter 5 nær identiske tråder er det viktig at de har samme tema. Det blir stusselig å trolle med kun en tråd. Trollolololo Anonymkode: 54106...eef Du får tro det du vil, men send meg en pm så skal du få beviser om at dette er reelt og ikke trolling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #97 Del Skrevet 4. juli 2021 Honey Dew skrev (20 timer siden): Da er vi to som tenker det samme. Skal passe meg mer heretter, orker ikke livet om jeg midter lappen enda en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #98 Del Skrevet 4. juli 2021 Gjenferdet skrev (20 timer siden): Det er ikke alltid man er enig i regler og lovverket, men man må bare forholde seg til det allikevel. Jeg, for eksempel, synes det er idiotisk at den som er anmeldt i en straffesak kan lyve som mye vedkomne vil med politiets tillatelse, men sånn er det, og det er ikke så mye jeg kan gjøre med det annet enn å godta at det er sånn. Jeg er helt enig i deg i det, at det ikke straffes for å juge til politiet i slike saker er tragisk. men loven om at det ikke er lov å leke med egen bil på egen eiendom er så til de grader urettferdig, glad jeg bor her jeg bor for her har politiet aldri vært og bygdefolket her bryr seg ikke om de så hadde sett det. lek på vei er jeg totalt imot men lek på øde parkeringsplasser og i private eiendommer skulle ikke politiet brydd seg, de kan starte med de viktige sakene de gir faen i 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #99 Del Skrevet 4. juli 2021 Perleugla skrev (11 timer siden): Jeg kan svare for meg selv. Jeg har aldri kjørt på en måte som kan resultere i at jeg mister lappen. Jeg har hatt lappen i maaaange år. Men brutt trafikkreglene har du nok mange ganger, som å kjøre litt for fort, se på mobilen under kjøring osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #100 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Knulleguden, gratulerer! 🤗 Jeg vet det ikke har noe med saken å gjøre, men jeg håper du tar hensyn til alle som øvelseskjører der ute på landeveien! Du høres ut som den typen som foretar farlige forbikjøringer eller blinker med lysene bak. Misforstå meg rett. Anonymkode: 9b0c7...d3f Ja jeg tar absolutt hensyn til de som øvelseskjører og har en L bakpå. Jeg tar på ingen måte farlige forbikjøringer eller rettere sakt ikke nå lenger, gjorde det når jeg var yngre. Nå fokuserer jeg veldig på trafikksikkerheten og vil faktisk gå så langt som å si jeg hadde passet i statens vegvesen. men når det kommer til sinker i trafikken når forholdene er helt optimale og folk ligger i 60 i 80 sona og ikke er under øvelseskjøring og de ikke kjører inn til siden og slipper frem trafikken begynner jeg å koke av forbannelse. Da blir det både blinking og kort avstand til bilen med mindre det er sikt nok til å kjøre forbi. Det er en av mine uvaner bak rattet jeg ikke klarer å skutte med, jeg blir rett og slett så forbannet på slike, ofte er dette bobiler…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå