Gå til innhold

Nå har jeg endelig lappen igjen! 😁😁😁

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Folk som er gode i sengen trenger ikke påpeke det. Feite menn på 40 som er jomfru juger om sånn. 

Anonymkode: cba40...f9d

Jeg er en feit nesten jomfru mann på 30, påstår du at jeg vil begynne å lyve når jeg passerer 40 🤔.

Anonymkode: 8d898...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 hours ago, knulleGuden666 said:

Men blir vi tatt når vi kjører på egne private eiendommer blir både media og advokater kontaktet, privat adresse er privat adresse

Les deg opp på lovverket du.. Du har et noe enkelt syn på hvordan ting fungerer, og du tar feil.

Anonymkode: acc09...b2c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (4 timer siden):

Gratulerer 👍 håper ikke du mister den like uskyldig som meg 

Du mister ikke lappen hvis du har gjort noe uskyldig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mørk dag for trafikken.

Anonymkode: 554c0...76c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da kan du nedlegge damer med din sjarm og gull strupe i mye større radius igjen?

Anonymkode: 97c38...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (På 1.7.2021 den 13.44):

Endelig har jeg fått tilbake lappen

Det er en mørk dag for både trafikksikkerheten, samfunnet og enhver forelder til 14-16 år gamle jenter i en radius på 100 km rundt der du bor.

For øvrig jævla rart å bruke Kvinneguiden som dagbok.

Anonymkode: f0d93...2d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

newman01 skrev (20 timer siden):

Ja, man kan skyte i skogen der det sikker bakgrunn (ingen mennesker eller andre ting man kan skade), aksept fra grunneier og det anbefales at politiet varsles på 02800 for å unngå utrykning. 

Så om du har en privat og lukket bane, og politiet varsles hver gang du skal leke med bilen burde det gå bra... 

man bør nok ringe 02800 ved skyting i mer siviliserte skoger med mye folk men her oppe jeg bor reagerer ingen på om det skytes litt. Skytetrening skjer ofte her.

jeg kommer aldri i livet til å melde fra om at vi skal trene med bilen til politiet, så dum er jeg ikke👍 det er jo til å be om at de kommer og tar lappen enda en gang, ingen som hverken ser eller hører noe hjemme hos meg og bygdefolket og naboene mine er helt enige i at politiet gikk alt for langt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (20 timer siden):

Jeg tar gjerne en medalje, fortjent eller ei. Men det er bare sprøyt å hevde at jeg er den eneste i Norge som kjører lovlydig. Jeg tilhører nok flertallet. Tullkjøringa di blir ikke bedre av at du lyver og påstår at alle gjør det.

Du sa vel at du aldri kjører over fartsgrensen? Isåfall er du den eneste jo, husk ligger du i 51 km/t i 50 done i 1 sekund har du brutt loven… 

heg påstår ikke at alle andre trener med bilen slik jeg gjør men at alle av og til bryter trafikkreglene er jeg 110% sikker på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crobern skrev (19 timer siden):

Du mister ikke lappen hvis du har gjort noe uskyldig. 

Jeg trente/lekte på en øde parkeringsplass med noen kamerater, det anser jeg som uskyldig, spesielt i motsetning til alle de som skaper alvorlige trafikkulykker som ikke mister lappen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

En mørk dag for trafikken.

Anonymkode: 554c0...76c

Ja vel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da kan du nedlegge damer med din sjarm og gull strupe i mye større radius igjen?

Anonymkode: 97c38...7f5

Ja, det har faktisk vært ganske frustrerende for meg dette halve året, har såklart ofte hatt sex sånn sett hvertfall i forhold til de i faste forhold men mye mindre enn vanlig og med mye færre damer enn vanlig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke mat trollet. Dette er en type som har laget flere trolletråder tidligere. 

Han bor på landet og har bil og trolling på KG som sine hovedinteresser. Bare la ham være. 

Anonymkode: 54106...eef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

stay cool knulleguden 🙈🙈🙈

Anonymkode: 63705...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han bor på landet og har bil og trolling på KG som sine hovedinteresser. Bare la ham være. 

Det er ikke trolling, det er bare en type som ikke er en kopi av ‘alle andre’ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er en mørk dag for både trafikksikkerheten, samfunnet og enhver forelder til 14-16 år gamle jenter i en radius på 100 km rundt der du bor.

For øvrig jævla rart å bruke Kvinneguiden som dagbok.

Anonymkode: f0d93...2d2

Da tar du hvertfall feil av meg, jeg er aldri i nærheten av 14 år gamle jenter og 16 år gamle jenter er det faktisk en god stund siden jeg hadde noe med, 18 og oppover er der jeg ligger. 

er for faen ikke pedofil….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tro hva du vil men jeg er ikke et troll, dette er rene fakta, angrer nesten på at vi ikke tok saken til media så kunne dere lest der selv 👍 men samtidig gir jeg faen i hvem som tror på det eller ikke, alle er ikke A4 mennesker fra oslogryta og nedi viker 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Endelig en som forstår 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Arti ord ettersom trådene hans er kopier av hverandre og kun er opprettet som forsøk på å provosere. 

I call troll. 

knulleGuden666 skrev (8 minutter siden):

Tro hva du vil men jeg er ikke et troll, dette er rene fakta, angrer nesten på at vi ikke tok saken til media så kunne dere lest der selv 👍 men samtidig gir jeg faen i hvem som tror på det eller ikke, alle er ikke A4 mennesker fra oslogryta og nedi viker 😂 

Basert på de gjentatte og nær identiske innleggene dine troller du. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/1/2021 at 6:21 PM, knulleGuden666 said:

Har skaffet med safedrive politivarsler, så skal mye til 👌👍

Spørs om du ikke fikk tilbake lappen for tidlig.

Hvorfor kjører du fort? Har du en ukomfortabel stinkende møkkabil som du vil tilbringe minst mulig tid i?

Anonymkode: 5d954...d27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Arti ord ettersom trådene hans er kopier av hverandre og kun er opprettet som forsøk på å provosere. 

I call troll. 

Basert på de gjentatte og nær identiske innleggene dine troller du. 

Er ikke kopier nei men samme tema ja, jeg har da ikke mistet lappen i en mnd for lek og en mnd for fart, en mnd for mobilbruk, en mnd for fylla, en mnd for kollisjon, en mnd for å stikke fra en kontroll…. 
jeg mistet lappen i 6 mnd for «lek» og har opprettet forskjellige tråder om det og andre alvorlige trafikkulykker som ikke har resultert i førerkortbeslag, hvordan du kan si de er identiske fatter jeg ikke. 

men skulle gjerne vært et troll jeg, for jeg hater sol 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...